çıldırcam ama........

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve gamur tarafından 27 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  1. gamur

    gamur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hanımlar dün aşırı kalp çarpıntısı baş dönmesi ve mide bulantısıyla bir anda sarsıldım herhalde 30. haftadayım bu hafta böyle yapıyor diye düşündüm acilen doktora gittim tansiyon sorunu değil ama idrar yolunda aşırı iltahap çıktı çok şaşırdım bu denli ve bir anda nasıl böyle yaptı diye ama olurmuş ilaç kullanmak istemiyordum ama yine antibiyotik verdiler acaba bu durumdan kurtulmanın başka yolu yokmu ilaçsız sanki bebeğime zarar verecekmiş gibi geliyor bu ilaçlar...:çok üzgünüm:
     
  2. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  3. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım dr. gebeliğe zararlı olmayan antibiyotik veriyor.
    Allah korusun kullanmazsan daha kötü sonuçlar meydana gelir.
    Sen dr.un ne diyorsa onu yap. Kimseye bakma.
    Geçmiş olsun...
     
  4. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  5. TATOSH

    TATOSH Ask dolu Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.701
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    çok geçmiş olsun canım..aman dikkat et ve doktorun neyi uygun görüyorsa onu yap..sevgilerrr...
     
  6. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  7. eda1982

    eda1982 CANIM KIZIM IRMAK'IM Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    çok geçmiş olsun canım hamilelerde idrarda iltahap sık görülüyormuş.antibiyotik zarar vermez kullan mutlaka aksi taktirde erken dogumlara bile neden olabiliyormuş.
     
  8. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  9. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    gecmis olsun ama bence bosuna telas yapma..
    cunku hamileler icin ozel antibiyotikler var dr un da sana ondan yazmistir mutlaka..icini ferah tut,insallah bisey olmaz bebisine...
     
  10. 29 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  11. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    gecmıs olsun arkadasım bende de sureklı ıdrar yolunda enfeksıyon cıkıyor bende kullanmak ıstımıyorum ılacları bol bol su içiyorum bazen gecıyor bazen tekrarlıyor :KK43:
     
  12. 29 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  13. waterfull

    waterfull Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.292
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Günaydın arakadaşlar,
    Gamur, iltihap bebeğe o dr. verdiği ilaçlardan çok daha fazla zarar veriyor hayatım. Bağışıklık sistemi gelişmediği için bebeğinin, iltihap o
    Bence stres yapma dr. unun verdiği ilaçları kullan , bir an önce iyileşsin iltihap.Geçmiş olsun.
     
  14. 29 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gamur
  15. selinay2002

    selinay2002 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.772
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    canım geçmiş olsun benim kız kardeşimdede oldu aynı sorun,onun böbreklere kadar ilerlemişti 1 hafta
    hastanede kaldı serumla antibiyotik verdiler sürekli bebişi gayet sağlıklı doğdu 3.850 gr ,doktorunun dediği ilacı kullan kullanmazsan ilerliyo çünkü ve gebeliklerin çoğunda açığa çıkıyo bu enfeksiyon...