Çıldırmak üzereyim

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Eylxuxl_ce tarafından 25 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  1. Eylxuxl_ce

    Eylxuxl_ce Kızım ve Oğlum Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Merhabalar ben 12 haftalık hamileyim herşeye sinir oluyorum artık benim dusuk tehlikem oldugu için kayınvaldem bizde kalıyor 2 kaynımla birlikte .Kaynımın biri calısıyor biri ise surekli evde agzından kufur duşmeyen evde surekli huzursuzluk yaratan problemli biri.Annem gelemiyor yanıma hastamız var cunku onunla ılgileniyor ve farklı sehirlerdeyiz annemlede zaten arkadaşlar evde temizlik denen bir olay kalmadı ev kir içinde tamam siliniyor ama nasıl temizlik namına hiçbir şey yok WC ler deseniz oyle ben yerimden kalkamıyorum anlıyacagınız cıldırmak uzereyim ve benim doguma kadarda surekli yatmam gerekiyor tamam Allah banada bebeğimede sağlık sıhhat versin herkes gerisini bosver diyor ama ben nasıl dayanıcam doguma kadar boyle ancak kısa girerken temizlik için kadın alabilirim durumumuz cok ıyı değil cunku maddi yonden surekli temizlik için birini alamam.Arkadaşlar ya oturma odasında ya salonda yatıyorlar ve yatarken çarsaf bile sermiyorlar oyle yatıyorlar artık kafayı yıcem ben evin halini boyle gordukçe soyleyemıyorumda kımseye bir şey kendi kendimi yiyip duruyorum
     
  2. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.531
    Beğenildi:
    32.263
    Ödül Puanları:
    463
    kaynanan tamam da kayınlarının kalması kötü olmuş cidden, birisi çalışmıyor sürekli evdeyse, zaten yatıp rahat edemezsin ki:teselli:
    kayınların kendi evlerinde neden kalmıyor
     
  4. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.338
    Beğenildi:
    21.460
    Ödül Puanları:
    363
    Eeeee yalnız kalsanız daha çok huzurunuz olacak gibi sanki..
    Bence güzellikle konuşun biraz tek kalmaya ihtiyacınız olduğunu anlatın..
     
  6. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  7. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    83.112
    Beğenildi:
    33.516
    Ödül Puanları:
    563
    K.valideniz hiç yardımcı olmuyormu ev işlerinde acaba.
    Eşinizle konuşsanız bu durumu oda ailesiyle konuşsa.
    Herhalde otel gibimi görüyorlar evinizi.
     
  8. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  9. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Bence de yanlız kalsanız sizi açınızdan daha iyi olur....
     
  10. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  11. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kayınların ne diye kalıyo onu anlamadım..sen değilde eşin kardeşlerine müdehale etse temizlik konusunda..bence daha iyi olur,değişirlerde bu konuda..ablan yada kardeşin yokmu gelip yanında kalıcak..allah yardımcın olsun valla..
     
  12. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  13. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.454
    Beğenildi:
    7.403
    Ödül Puanları:
    238
    herkesin kötü dönemleri mevcut üzülme herşey zamanla rayına oturur sabır et
     
  14. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  15. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Kayınvalideni anladım da kayınların neden sizinle kalıyor onu anlamadım.
    Belli ki kocaman adamlar bunlar kendi evlerinde de kalabilirler öyle değil mi?
    Kayınpeder yok mu?
    Eşiniz ne diyor bu duruma peki?
     
  16. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  17. EU2

    EU2 Guest

    canım Allah sağsalim kavuştursun yavruna... durumunu anlıyorum... bende kayınvalidemle kalıyorum bazen bende sorun yaşıyorum bu konuda ama yapacak bişi yok... bide senin iki tane kaynın varmış... Allah kolaylık versin gelir geçer inşallah canını sıkma bak düşük tehlikeside varmış Allah korusun... bebişini düşün...
     
  18. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Eylxuxl_ce
  19. xgirl999

    xgirl999 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    canım öncelikle hayırlı olsun, allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Şu anda ne kadar kafana takma desek bile davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş, fazla üzmemeye çalış kendini. temizlik konusunda bence uyarabilirsin kaynınla kayınvalideni, bence bunda yanlış anlaşılabilcek bişey yok, rahatsızlığını dile getir eğer hiçbişey yapmassan dahada kötü olabilir.Geçici bi durum olarak bakmaya çalış, sanırım tehlikeli dönem geçtikten sonrada kendi evlerine dönerler