ÇİLLER İçin Yumurta Akı +Limon Suyu Makesini Kullanan Var mı?

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve buket_s tarafından 30 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : buket_s
  1. buket_s

    buket_s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar yumurta akına 15 damla limon sıkın yüzünüze sürün geçer gibi başlıklar okudum..Deneyen varmı.?ben bi kaç bişey yapıyorum evde lekelerim için henüz bi faydasını görmedim.çok inatçı çıktı bu lekeler:sm_confused::sm_confused:
     
  2. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : buket_s
  3. rosebatum

    rosebatum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    ya kafam iyce karıştı artık
    onu sür bunu sür
    ne yapacağımızı şaşırdık kızlar kaydirigubbakcemile3
     
  4. 1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : buket_s
  5. 859

    859 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyyynen katıLıy0rm çıLdırıy0r muyuz ne delikafadulden
     
  6. 1 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : buket_s
  7. seliss

    seliss umuda yolculuk Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar bende 2 gündür deniyorum yumurta akı ve limon suyunu güneş lekelerime sanki iyi geldi gibi ümitliyim devam edicem gelişmeleri kesinlikle yazarım.
     
  8. 1 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : buket_s
  9. prenses4

    prenses4 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende bi tek ben delirdim sanıyodum :) 1 haftadır bu sitede baya aktifim. bi yandan yoğurt limonlar, bi yandan soğan elma sirkesi... daha yumurtaya varamadım henüz :)) başka tarafta saçlara sarımsaklar zeytinyağları :))) ev miss kokuyo misss :))) bide göbeğe biberiye yağları :) full güzellik zayıflama çalışmaları :))
     
  10. 2 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : buket_s
  11. seliss

    seliss umuda yolculuk Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    benden başka deneyip sonuç alan yokmu arkadaşlar:)