Çillerden bronzlaşarak kurtulmak

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve denizaysim tarafından 6 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : denizaysim
  1. denizaysim

    denizaysim ღ ๔єภเz• Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bu konum lekeli olupta bronzlaşmak istiyenler için..
    bn çillere sahip biriyim
    çok çilim yok ama yinede rajatsız oluorum..bnde herkes gibi pürüzsüz bi cilt istiyorum..
    ilk önce renk açarak kaybetmek istemiştim ama
    zaten beyaz tenliyim...bn de bronzlaşarak kapatmayı düşündüm..
    yüzümde bnm lekelerim..eğer çillerimi koyulaştırmadan bronzlaşabilirsem lekerim de
    görünmez diye düşündüm..ama asıl sorun çillerimi koyulaştırmadan bronzlaşmak..
    acaba güneş kremiyle birlikte kakao yağı falan kullansam çillerim çoğalmadan ve koyulaşmadan yüzüm bronzlaşırmı??CADIARZU
    lütfen cvplarınızı bekliorum
     
  2. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : denizaysim
  3. denizaysim

    denizaysim ღ ๔єภเz• Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kurtuLmaktan kastım görünmemeLerini sağLamaktı.
     
  4. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : denizaysim
  5. daylight

    daylight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.435
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    çil degil de akne sıkmaktan oluşan tırnak izlerim tamamen yok görünümündeler görenler ee sen tatile diye gittin bişe yaptırdın da söylemiyorsun yorumunda iddialılar ;ama 50faktörlü koruyucu sık sık tekrarlayarak yüzümü şemsiyenin altından hiç çıkartmayarak yani yeni lekeler kazanmadan bronzlaştım mevsimsel güzel çözüm olur
     
  6. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : denizaysim
  7. denizaysim

    denizaysim ღ ๔єภเz• Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet bnCede görünmemeleri için iyi bi çözüm :-)
    zaten hafif bronzlaştıgım için az görünüoLar şuan
    biraz daha bronzzlaşırSam daha çok hafifLetebiLirim.
    kakao yağı ve güneş kremine devam ediyim ozaman çok
    tşk edeRim yorumun için :KK66: