Cilt bakımı yaptırmak gözenekleri genişletir mi?

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve amon-ra tarafından 3 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : amon-ra
  1. amon-ra

    amon-ra http://koredeneyimleri.blogspot.com.tr/ Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar ben cilt bakımı yaptırmak istiyorum ama gözeneklerim genişler diye korkuyorum bi yandanda alnımdaki siyah noktalar azdı bende psikopata bağlayıp kanata kanata:eek:klava:-tatlicadiarzu- çıkarıyorum aranızda yaptıran varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız sevnirim...:içelim:
     
  2. 4 Ekim 2008
    Konu Sahibi : amon-ra
  3. Lya

    Lya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet yaptıran varsa ve bilgi verirse çok iyi olur bende merak ediyorum nasıl olacağını :)
     
  4. 5 Ekim 2008
    Konu Sahibi : amon-ra
  5. daydream56

    daydream56 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben iki günde bir buğday yağı sürüyorum yüzüme,çok pürüzsüzleştiriyo,kesinlikle deneyin
     
  6. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : amon-ra
  7. amon-ra

    amon-ra http://koredeneyimleri.blogspot.com.tr/ Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    ya kimse yok mu cilt bakımı yaptıran??????
     
  8. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : amon-ra
  9. hotcouture

    hotcouture Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.959
    Beğenildi:
    796
    Ödül Puanları:
    153
    yarın yaptırıcam hemen yazarım sizeee :)
     
  10. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : amon-ra
  11. hotcouture

    hotcouture Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.959
    Beğenildi:
    796
    Ödül Puanları:
    153
    hayur gözenekler genişlemiyor :)) kapatıyorlar onu ampuller serumlarlar.yaptırdım şimdi geldim eve
     
  12. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : amon-ra
  13. HuzunApla

    HuzunApla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    529
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben de ayda bir gidiyorum 10 seans anlaştım. 6 seansı tamamladım bi düzelme yok bozulma da yok. iyi bi yerde yapılırsa güzelce temizlerler ama gözenek sıkılaştırma konusunda başarılı değil benim gittiğim yer. ben evde de bakımımı devamlı yapıyorum artmasını önlüyorum. sadece bi iki kere cilt bakımına gitmekle olacak şey değil. siz kendiniz dikkat etmelisiniz. doğru cilt bakım ürünlerini seçip doğru kullanırsanız mutlaka yararını görürsünüz.