Cilt Çatlaklarına Birayla Çözüm

Konusu 'Çatlaklar; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve siyah ve beyazxixm tarafından 8 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  1. siyah ve beyazxixm

    siyah ve beyazxixm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadaşlar,

    bu tarifi çok yaşlı bir bayandan öğrendim kendi doğum çatlaklarınıda bu yöntemle yok etmiş.birayı iki gün ağzı açık bir vaziyette dolapda bekletiyorsunuz ve çatlak olan bölgerinize sürüp kurumasını bekliyorsunuz.
     
  2. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  3. sidoxsx

    sidoxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    bira ne yapıyoki soyuyormu sıklaştırıyormu?eminmisin yokettiğine?
     
  4. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  5. sahraaa

    sahraaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım iyi hoşta kuruduktan sonra nettcez, bir keremi yapacağız ? bunu ne kadar süre devam edecez bi deyiver be güzelim.
     
  6. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  7. siyah ve beyazxixm

    siyah ve beyazxixm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    birayı sürdükten sonra kurumasını bekliyorsunuz kuruduktan sonra yıkıyorsunuz.ben denemedim ama deneyenler çok faydasını gördüklerini söylüyorlar.biranın içerisinde vücuda yaralı bir takım maddeler var,sonuçda mayalandırılarak yapılıyor. bu tarz sıkıntısı olanlara bende yazmak istedim denemekde fayda var arkadaşlar.
     
  8. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  9. sinemha

    sinemha Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.853
    Beğenildi:
    285
    Ödül Puanları:
    153
    alla alla ılgınc pekı hergun uygulucaz mı yoksa bı kullanımlık mı
     
  10. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  11. tılsım33

    tılsım33 Guest

    bi bira sürmemiştk canım peki %100 mü geçmiş kullanımı nasıl bide onları yazıversen
     
  12. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  13. siyah ve beyazxixm

    siyah ve beyazxixm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    hayır bir sürmelik değil şişenin içindeki bira bitene kadar kullanabiliyorsunuz ama dolapda bekletmek kaydıyle.yüzde yüz kesin sonuç verip vermediğini bilmiyorum ama kendisi çatlaklarını bunla düzeltmiş ve herkezede bunu önerir.bir şişe bira bitene kadar hergün yapıyorsunuz zaten bir şişe bir hafta gider.bunu düzenli olarak çatlaklar iyce hafifleyene kadar devam ettiriyormuşsunuz
     
  14. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  15. Suzgun

    Suzgun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynısefa kremini önerıyolar arkadaslar catlaklar için kullanıp da yararını gorenler var zaten bu kremın cok fazla yararı var mucıze gıbı yara iyileştirmeye falan da ıyımış deneyın derm guzelde nem verır
     
  16. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  17. yeldanur

    yeldanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2006
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım ''aynısefa'' dediğin krem eczanedemi yoksa aktarlarda satılan bişeymi,aydınlatırsan sevinirim.....
     
  18. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siyah ve beyazxixm
  19. sidoxsx

    sidoxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    birayı denedim çatlaklar için ümitsiz gibi ama cildi geriyor selilüte iyi gelebilir gibi.ben bira sürdükten sonra streç sarıp terledim uzun sürede cilde iyi gelcğn düşünüyorum sizi bilgilendirrim inşh düzenli uygularsam tabiii