Ciltteki lekelere son.....

Konusu 'Evde Yapılabilen Doğal Cilt Bakımları' forumundadır ve EU1 tarafından 16 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    cilt lekelerini yok etmek için suna dumankayadan bi tarif
    1 çay kaşığı amonyak
    1 çay kaşığı peridrol
    1 çay kaşığı saf su
    1 çay kaşığı sabun rendesi

    bunları karıştırıp cilde sürülüyoruz ve 10-15 dk bekletip yıkıyoruz lekeri yok ediyormuş kızlar hemen deneye başlayacağım
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Ocak 2009
  2. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. EU3

    EU3 Guest

    amonyakmı ? peridyolmu ? :1shok:
    bunlar cildindeki lekeyi bırak derini bile yüzer arkadaşım yaa :nazar:
     
  4. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    ..........................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  6. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. daylight

    daylight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.435
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    yazan arkadaşım uyguladın mı hiç??? aldıgın sonuçlar neler ? kendi tecrübelerimizi yansıtmak daha iyi oluyor
     
  8. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. bahar_1987

    bahar_1987 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    ya ben bunu su ve sabun hariç pamuğa sürüp yüzümdeki kılları sarartmak için yapıyordum kılları besliyorr söyliyim
     
  10. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    ........................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  12. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. daylight

    daylight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.435
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    şuan yüzüne laser yaptıran biri olarak söylüyorum kesinlikle tetikliyor uyuyan tüyü dürtüp kıl haline getiriyor kısaltma,sarartma işlem ne olursa olsun çogaltır bunun için tüm yüz seansı 40lira arkadaşlar laserimizi yaptırıyoruz ohhh bir ömür cillop oluyoruz
     
  14. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. ecemiz

    ecemiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sewen naptın denedin mi ?sonucu paylasırsan sevinirim.
     
  16. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. bahar_1987

    bahar_1987 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    evet arkadaşım aynen dediğim gibi yani ben kollarıma yaptım çok güzel bi şekilde besledi bi görsen tarancak gibi oldu sırnaşık şey.komik ama öyle şimdi epilasyona gidiyorum doğal olarak.tavsiye etmiyorum
     
  18. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. babys07

    babys07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    daylight cnm bisi sormak istiyorum sana laser demissin kesin cösümmü cnm ne kadar zmn da tamamen bitiyor tüyler lütfen bilgi werirmisin tsq ler
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.