cinsel ilişki sırasında acı duymak...

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve laylay12 tarafından 18 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

    18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  1. laylay12

    laylay12 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aslında benım sorunum cok tuhaf. yani kendimi parmağımla tatmin edebiliyorum. ama mesela bir penis buyuk gelıyo sanırım bilemiyorum cinsel birleşme sırasında canım yanıyo penıs gırmıyo..
    bunun nedeni ne olabilir acaba bi bilginiz var mi????
     
  2. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  3. sumosh

    sumosh Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    670
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    en iyisi biz seni vajinismus topiğine alalım kardeş :KK42:
     
  4. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  5. laylay12

    laylay12 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ama mesela hazır hissediyorum kendimi.. yani istiyorum ben de.ve oncesinde rahata oluyorum kendimi cok kasmıyorumj.streslenmiyorum..
     
  6. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  7. Esra

    Esra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.210
    Beğenildi:
    342
    Beğendikleri:
    733
    Ödül Puanları:
    83
    'bir penis büyük geliyor ' ne demek yahu?
    başka bir penis normal mi geliyor? o zaman sorun yoktur bence:KK19:
     
  8. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  9. angryangel

    angryangel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.319
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    krem kullan daha az acı duyarsın bir de kasma kendini
     
  10. 23 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  11. m_rossa

    m_rossa Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    rahimde septum olabir vaginana kadar ilerlemiş olabilir. benim öyleydi ve canım acıyordu eşiminde penisi büyük ve kalın olduğundan bi çok dr acı duymadığın pozisyon deneğin dedi. ama biz beeceremedik bi prof septumdan kaynaklandığını söledi ameliyat oldum süper olmuştu.acı kayboldu hatta adetlerin artık hiç ağrılı olmuor.
     
  12. 31 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  13. tho

    tho Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar İstanbulda Vajinismus için Avrupa yakısında özellikel bildiğiniz iyi bir doktor varmı yardımcı olabilirmisiniz?
     
  14. 11 Eylül 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  15. laylay12

    laylay12 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    buarada belirtmeyi unuttum, sadece giris yeri aciyo..

    icerde bi sorun yok yani..
     
  16. 11 Eylül 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  17. atractive

    atractive Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    13.046
    Beğenildi:
    8
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    belki birleştiğin erkeğin penisi senin vajinana büyük geliyordur o yüzden acı duyuyorsundur bebe yağı kullan kayganlaştırmak için belki acı azalır:KK34:
     
    Son düzenleme: 11 Eylül 2012
  18. 11 Eylül 2012
    Konu Sahibi : laylay12
  19. laylay12

    laylay12 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    coook tesekkurler^^