Cipralex kullanan arkadalar...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve xsxirine_4553 tarafından 29 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  1. xsxirine_4553

    xsxirine_4553 Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar geçen lerde sabah yeni kalktım bir bardak su içeçektim ki yutkunamadım boğazımda düşümlendi su iyi değilim dememe kalmamış bayılmışım bayılma esnasında vucudumda tıtreme olmuş ayagımı fılan carpmısım ..10 dakıka sonra uyanmısım.seslenmesine ragmen annemın sesını duymadım..hemen doktora gıttım.kan degerlerım normal beyın mr ı cektırdım normal.cıktı.en son doktor stres kaynaklı olabılecegını belırttı bana cipralex adlı ilacı verdı ama iki gun ıctım mıde bulantısı gece uyurken cene kıtlenmesı yaptı ıkı hafta yan etkılerı oldugunu soylemıstı doktor ama fınallerım var son sınavlarım.ılac baya agır geldı uyku yapıyor mıde bulantılarına dayanmak mumkun degıl...acaba bır psıkıyatrı uzmanına gorunmelımıyım yoksa sınav sonrası ılaca devam etmelımıyım
     
  2. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  3. çilekli_milkshake

    çilekli_milkshake Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım ben yılbaşından beri cipralex kullanıyordum. yan etkileri hiç olmadı diyebilirim gerçi tek kullanmaya başladığım ilaç bu değil. üstelik benimde senin gibi final zamanına denk gelmişti. hatta o ilaç bana çok iyi geldi... şimdi değiştirdim ama farklı bir sebepten dolayı.. bence o ilacı kullanmalısın. benim doktorum çok iyi bir doktor ve bu ilaca çok güvenmişti...
     
  4. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  5. yarennkara

    yarennkara Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence bi uzmana görün cnm..ben artık antidepresanlara kaşıyım
    ne faydasını gördümki..
    benden sağlığpını bozuyo insanın ruhende bişeye yaramıyo zaten..
     
  6. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  7. phrmcst

    phrmcst Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hay ben o dr a dıplama veren fakulteye...
    o tarz ılaclar kademelı olarak verılır ceyrek yarım dozla baslanır ve hasta sureklı gözetım altında bulundurulur...
    o tıp yan etkıler herkeste görulmemekle bırlıkte normal canm ama dr a bıldır kesınlıklee.
    doz ayarını nasıl yapmıstı _??
     
  8. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  9. violette

    violette zor bir yola çıkıyorum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.330
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu ilacı bende kullanıyorum.2 hafta oldu.Kaygı bozuklugu teşhisiyle verdi dr.Bulantı bendede var ama benim reflüm var sanırım ondan çünkü mide yanması da var.Diğer türlü yan etki görmedim.Hatta rahatladığımı faydasını hissettiğimi söyleyebilirim.
     
  10. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  11. xsxirine_4553

    xsxirine_4553 Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    evet bende de malaesef reflü var sanırım o etkili oluyor...çok endişeli stresli yim ilacın faydalı olabileceğini düşünüyorum ama kullanmadım dün acaba çeyrek çeyrek mi kullansam
     
  12. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  13. ...nur...

    ...nur... Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben de bu ilacı 2 yıl kullandım ve banada ağır gelmişti doktorum yarım içmemi önerdi sanırım sana da ağır gelmiş bence sen de ilacı sor ve yarım iç..
     
  14. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  15. nehar35

    nehar35 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende 1 yıl kullandım acayip kilo aldırdı bana ama öyle çok kötü yan etkisi olmadı kafama göre bıraktım yanlış yaptım kilo verdim ama panik atağım tekrarladı ciprelax kullanırken iyidim ama kilo aldırtıyor diye selektra diye bir ilaç yazdı oda geç etki gösteriyormuş bence doktora git canım
     
  16. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  17. simorgh

    simorgh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    820
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasım öncelikle gecmiş olsun bende cipralex kullanıyorum ama bu ilaç kademelidir dr un sana ilk etapda cipralex vermesi cok sacma bende hiçbir yan etki yok cok sükür..bir uzmana görün mutlaka...

    birde bu ilaç istenildigi zaman bırakılmazmıs dr um demişti..panikatak,deprasyonun..birden siddetlenebilir demişti
     
  18. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : xsxirine_4553
  19. buket_akay

    buket_akay Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    398
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cipralex SSRI grubu essitapram etken maddeli
    panik bozukluk ve depresyon tedavisinde kullanılan
    yan etki profili oldukça az olan
    etkisi 15. gün başlayıp 6 ay kullanıldığında gerçekten hastalarımda çok iyi sonuçlar aldığım bir ilaçtır
    etkisini serotonin geri alımı üzerinden gösterir
    beyinde serotonini yani halk arasında mutluluk hormonunu atrttırarak yapar
    son çıkan ssrı ilaçtır
    ben çok memnunum geri dönüşlerden ama doktorunuz yazmadAN KULLANMAYIN
    SEVGİLER
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.