Civanperemi kullanp adeti dzene girenlerin paylam alan

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve asnil tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  1. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba arkadaşlar civanperçemi kullanıp adeti düzene giren , kolay hamile kalan arkadaşlar burdan birbirimize bilgi verelim .Bende adet düzensizligi vardı , civanperçemini bir ay kullandım ve adetim diger ay gecikmedi zamanında geldi , düzenli olarak 3 ay kullanıldıgında adet düzenini olması gereken seviyeye getiriyor ve ayrıca daha birçok faydası var kadınlara
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  3. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Çay hazırlamak: Yarım veya bir tatlı kaşığı ince kıyılmış bitki, orta boy bir su bardağı dolusu kaynar suyla haşlanır (kaynatılmaz), 15 dakika demlendikten sonra süzülür. Aksi belirlilmedikçe günde 3 su bardağı çay aç karnına veya öğün aralarında içilir. ben günde 2 defa içmeme ragmen yıllardır düzensiz olan adetimi düzene soktu
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  5. divine_time

    divine_time Evli Ve Mutlu :) Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben 3 ay boyunca kullandım ve 2 senedir adetim hiç şaşmadı
    şimdi adetimden 5 gün önce içiyorum
    bu arada ben günde 1 su bardağı içtim
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  7. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benimde adetimi düzene sokmuştu , ama bir ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi gelmedi adetim dün başladım tekrardan içmeye ve bugun az az gelmeye başladı bende senin gibi yapıcam bundan sonra düzene girdikten sonra adetime bir hafta kala içmeye başlıcam canım paylaşımın için teşekkür ederim
     
  8. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  9. axi_kxixS

    axi_kxixS CaDı Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    günde en fazla 2 bardak uzmanların önerdigi..uzun süren kanamalarıda düzene sokuyor
     
  10. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  11. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım daha birçok kadınsal rahatsızlıklara iyi geliyor miyomlar gibi mesela.bende günde 2 pardak içiyorum günde
     
  12. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asnil
  13. ismihann

    ismihann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    336
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    muhteşem bi bitki bence.benim de çok ağrılı ve düzensizdi. şimdi günü gününe oluyo.en ufak bi ağrı da olmuyo.adet olmadan bi kaç önce içmeye başlayınca daha etkili oluyo.
     
  14. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : asnil
  15. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet benimde ara ara kanamalarım oluyordu düzenli kullanmay başladım inanılır gibi değil bir ay dolmadan düzene girdi:)
     
  16. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : asnil
  17. asnil

    asnil içimin gülen yüzü... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aktarlarda civanperçeminin nurs lokman çayı diye poşet şeklinde olanları varmış arkadaşlar içinde adeti düzene sokan diger çaylardan da varmış hem yapımı hemde içimi daha kolaymış kullanan arkadaşlar var , bende aktardan sorcam bakalım o nasıl olacak
     
  18. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : asnil
  19. sinemis84

    sinemis84 rabbim sana çok şükür Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.027
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    evettt arkadaşlar bende geçen ay keşfettim bu bitkiyi vewde 21 gün sabah öle akşam içtim şimdi ise adetime 4 gün var gebelik belirtileri hat safhada iltihab nevarsa döktü bu bitki allahıma çok şükür şimdide şafak sayıyorum işte rabbim meleğimi yollamıştır inşallah :Saruboceq: