clawwwwww aşıkkkkk olduuuuuuuuuu!

Konusu 'Sevgini Haykır' forumundadır ve claw tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  1. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yeni bi aşk başladı kızlarr kalbimde kelebekler uçuyo arkadasımın kuzeni hemde en yakın arkadasımın anlatıyorum smdı çok heycanlıym:KK70:


    evet şimdi bu cocuk benım yakın arkadaşımın kuzeni olduğundan daha öncede bi kaç kez görüşmüştük ama benım aklımda hiç böle bişey yoktu amaa benımkının aklına düşmüş:KK70: telefn numaramı istedi arkadaşça verdim ben arada bir mesaj filan atıyoduen son 3 gün önce cıkışa geldi okul cıkısına naber nasılsın filan tabı arkadaşımda yanımda=) daha sonraki gün de geldi ve dünde geldii bi 5 dakika senınle konusucam dedi tamam dedim teklif etti ama ben hemen kabul etmediim kızlar amaa bende hissetmeye başlamıştım bişeyler kabul ettım ve bugün ilk günümüz ikimizde son olsun istiyoruz baştan birbirimze kurallarımızı söyledik zaten tanıyınca daha kolay oluyo yıne geldi çıkışıma o kadar mutluyumkiiii anlatamamm:lepi:
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  3. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    hayırlı olsun ınşallah hıc uzulmezsınız
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  5. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canımm... adına çok sevindim..hep mutlu ol inş. eee damat adayımız neci,kimin nesi kimin fesi..biz kızımızı hemen vermeyiz :jeyyar:
     
  6. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  7. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cok yakın arkadaşımın kuzeni ben çok güveniyorum valaaaaa kaçarım vermezsenizz=)
     
  8. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  9. jared

    jared Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aman canım ayakların bir yandan da yere bassın :))
     
  10. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  11. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :jeyyar:mucks seviyorum hepinizi=)
     
  12. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  13. jared

    jared Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hadi bakalım hayırlı olsun :)
     
  14. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  15. claw

    claw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    amin amiiiiiiiinn darısı başınıza kızlarr=)
     
  16. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  17. sukut

    sukut oğlum olsun istiyorum İNŞ Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    834
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    108
    Allah mesut etsin.valla baştan ipleri bağlantıyı sıkı tut.nasıl başlarsa öyle gidiyor.kaydirigubbakcemile5
     
  18. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : claw
  19. loneliness

    loneliness Rabbime şükürler olsun Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.466
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    lise öğrencisisin sanırım anladığım kadarıyla.