çocuğumu nasıl sütten kesicem??

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve chicek tarafından 1 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  1. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşar benim oğlum bir buçuk yaşında ve hala emiyo..emmesi sorun değil ama emdiği için başka yiyecek yemiyo hep emmek istiyo hatta çiğnemesi ve yutması çok yavaş..yemek yemeye alışması için onu sütten kesmek istiyorum ama nasıl kesicem bilmiyorum çünkü emerek uyumaya alıştı biberonla da pek arası yok:ecrin_bebek:..yararlı deneyimleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim:KK46:
     
  2. 1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  3. gonca2206

    gonca2206 v for melinda Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.685
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    153
    evet evet cok faydalı bir konu ban da gerekecek sanırım
     
  4. 1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  5. rapunzel77

    rapunzel77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    merhabalar benim kızımda 15 aylık ve senin oğlun gibi yemek yemiyo memeyle uyuyor.bana salça sürmemei önerdiler ama daha denemedim.kıyamıyorum kızıma napıyııım...
     
  6. 1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  7. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de kıyamıyorum ama sütte artık fazla besin değeri kalmadı ki yemek yemeleri lazım:icecream:
     
  8. 1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  9. Teknolog

    Teknolog ŞÜPHECİİ..... Pro Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ben kızı mı kesmek için kara kalem sürdüm o fayda etmedi acı biberr salçaa..hepsini denemiştimm..çok mızmız olmasına rağmen bir günde kesildi..ama doktorla konuşun sütü geri verecek ilaçlar var artık..yoksa sizde sütten dolayı ateşlenme yaşar hasta olursunuzz..kolay gelsinn..
     
  10. 1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  11. EU2

    EU2 Guest

    öncelikle kolay gelsin çok zor bir iş bende 18 aylıkken kestim çok zor bi dönemdi ben viks sürdüm hep salça filan inandırıcı gelmiyo çocuklara ıslak mendille siliyodu benimki viksin kokusundan tiksinmeye başladı ve unutması için gün içinde oyaladım istedği zaman başka şeylere yönelttim ama göğüslerin şişmesi çok kötü hem kızımın hem benim psikolojimi kötü yönde etkiledi atlattık allahtan şimdi iki yaşında hiç aklına gelmiyor bile
     
  12. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  13. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    şişkinlik için bişey yaptın mı aslında azaltarak kessek süt az olduğu için şişkinlikte az olmaz mı??
     
  14. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  15. acuns

    acuns Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    off ya benim kızım da 16 aylık. ben de kesmek istiyorm ama sadece meme de uyuduğu için kesemiyorum. başka türlü asla uyumuyor. zaman geçtikçe daha da alışıyorlar ve zevk haline getiriyorlar. ben gün içinde vermemeye çalışıyorum ama uykusu geldiği zaman çok huysuzlanıyor ve ağlıyor mecburen veriyorum. zaten azı dişleri çıktığı için extra huysuz ısırıp duruyor. benim kardeşim sarı sabır otu diye bir yöntemle kesti. iğrenç kokusu ve tadı varmış. sadece bir gece sürdü ve ertesi gün birdaha istemedi. ama o ayakta sallanarak uyuyor hala da öyle. zaten ben artık tek göğüs emziriyorum diğerinde süt kalmadı. şişmiyorda. sütü kesen ilaçlar varmış o kolay. sorun nasıl kesecez nasıl kıyacaz ve daha önemlisi nasıl uyuyacak?? çok sıkılıyorum bunu düşünmekten.
     
  16. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  17. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
     
  18. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : chicek
  19. EU2

    EU2 Guest

    dogru söylüyorsun ben bir hafta içinde bıraktırdım ama şöyle söyleyim azaltmak diye bişey olmuyor bir kere emziriym diyosun çocuk bi daha istiyor en iyisi 3-4 günde kesin bi karalılıkla bitirmek en azından bir an önce çocuk atlatır ama şişlik yönünden çok kötü çok acı çektim o dönemde ayrıca psikolojik olarak sanki sütten ayırınca çocugundan ayrılcakmışın duygusu daha bi kötüydü