çocuk sahibi olma konusunda aileler tarafından baskı yapılanlar var mı?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve kadifegul tarafından 11 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  1. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar,
    durumum biraz trajikomik. yeni evliyim 4. ayımıza gireceğiz. benim ailem biran önce çocuk sahibi olmamı istiyor ve annem her ay adet dönemimde arayıp adet görüp görmediğimi soruyor.her aradığında ise anne biz şimdi düşünmüyoruz biz korunuyoruz diyorum ama nafile dediğim gibi evleneli 4 ay olacak 4 adet dönemimdede arayıp sordu dördündede düşünmüyoruz korunuyoruz dedim ve dördündede bir güzel azarladı. mafoldumben. ay kadın o kadar hevesli ki bide ablamında çocuğu olmuyor bana yükleniyor torun için...üzülüyorum ama daha erken yani... ya aslında sanırım bende istiyorum ama bu yapıp doğurmak biraz sevmekle bitmiyorki, komşunun çocuğu değil sonuçta al sev ağladı annesine ver. tüm sorumluluğu üstünde her şeyini sen karşılayacaksın. bu arada baskı yapan benim ailemden bahsetikten sonra eşimin aileside hep bi alem ne çocuğu ya başınızı dinleyin en az 2 yıl diyorlar bide geçende şaka yaptım hamileyim diye tepki aynen şöyle "neee... ben kendimi babane olmaya hazır hissetmiyorum naptınız ya siz" .. garip işte..
    merak ettim benim gibi olan var mı ailesinden bebek yap diye eşinin ailesinden yapma diye baskı yapılan...
     
  2. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  3. beyel

    beyel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım senin baskı erken başlamış ama emin ol ki yanlız değilsin biraz zaman geçsin bak daha kimler kimler soracak bebek diye...(komşu karaba arkadaş ):umursamaz:ben duymamazlıktan gelip kafama takmıyorum herşey zamanında ve vakti zamanı var...
     
  4. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  5. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    çok çocuk istiyorsa annen kendi doğursun canım.)
     
    Son düzenleme: 11 Eylül 2009
  6. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  7. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bize de her iki taraf sadece anneler de değil teyzeler halalar herkes bir bebeğiniz olsun gibi cümleler kuruyor...
    bizde yeni evliyiz. ve en az 2-3 yıl ben kendimi hazır hissetmiyorum. zaten evde yaşlı bir rott cinsi köpeğimiz var. en kolayda konu oradan açılıyor. herayı parka götürdük gezdirdik dediğimiz an artık bir çocuk yapında onu gezdirin diyolar. ben çekemem ağlamasını uyanmasını diyorum biz ne güne duruyoruz bakarız diyorlar. zor... şakayla karışık cevaplar veriyorum. hera kardeş istemiyor daha diyorum:)))kaydirigubbakcemile3
     
  8. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  9. PRINCESS-in-LOVE

    PRINCESS-in-LOVE 2. kez annelik heyecanı Pro Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.338
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    benide kayinvaldem çıldırtıyordu
    torun torun torun diye kadın yırtıyordu kendini
    3 sene çocuk yapmadık, istemedik hamile olduğumu duyunca kadın resmen kafayı yedi sevinçten
    benim annem ilk zamanlar daha erken hemen yapma diyordu 2 yilımız dolunca oda başladı sormaya nezaman yapıcaksınız artık yeter diye, bende diyordum ayy anne kız annesine hiç yakışıyormu öyle demek ayıp ayıp diyerek dalga geçiyordum gülüşüyorduk.
    Şimdi dünyalar güzeli bebişim var 4 aylık minicik kızım benim. Dünyanın en güzel en büyük aşkı. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
     
  10. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  11. Hayalimsi_n

    Hayalimsi_n Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    benyeni evli degilim iki kizim var ama butun sulale komsular yani beni taniyan herkes beni deprasyona soktular neden kizlarina erkek kardes getirmiyorsun diyorlar.istemiyorum diyorum kimsenin anladigi yok bu seferde yoksa sizin bir sorununuzmu var diyorlar kimseyi ne gormek ne ziyaret etmek istiyorum sorduklari ilk sey oluyor bazen sirf dillerinden kurtulmak icin hamile kalmayi bile dusunuyorum okadarki gina geldiama istemiyorum ben ya
     
  12. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  13. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    bende 1 yıl 3 aylık evliyim
    daha 1 kaç yıl bebek düşünmüyorum
    ama kaynanam ilk günden itibaren hep torun torun diyip duruyor
    bi o olsa keşke kaynım ve sevgili eltimde kaygısındalar
    her seferinde düşünmüyıruz dememize rağmen hala usanmadan soruyorlar
    benim taraımda ise bişe yok daha
    halbuki onların sorması lazım
    çünkü ilk çocuk benim ve ilk torunları olucak
    kaynananların ise 44 torunu var
    allah eksikliğini kimseye göstermesin
    her isteyene versin yarabbim
    sende kafana takma cnm
    alışıcaksın zmanla
     
  14. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  15. archimim

    archimim KRALİÇE KIZIM ASYA'M Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.213
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146

    bende eve kedi aldığımdan beri aynı laflar
    kediye mama alana kadar kendi çocuğuna bak
    kediyi aşılatana kadar kendi bebeğini yap da ona bak
    sanki sözleşmişler bu lafları demek için
    çalışıyorum borcumuz var diyincede olsun diyolar
    eminim ki bebeği yapsam herkes kaçar gider uzaklara bir daha da aramaz
    Çok üzgünüm çoook
     
  16. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  17. edirneli

    edirneli Guru Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    299
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    308
    çok meraklı bi milletiz söz olur nişan ne zaman nişan olur düğün ne zaman düğün olur bebek ne zaman yahu bi durun yangından mal kaçırır gibi dün düğün bu gün bebek yapma canım boşver en az iki yıl yeni evliliğinin tadını çıkar bebek büyük sorumluluk hem evliliğin hem sizler bi olgunlaşın zamanı gelince allahın izniyle her şey olur allah isteyen her kadına anneliği tattırsın inşallah hayırlı evlatlar nasip etsin sağlıkla
     
  18. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  19. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla bizim kendi ailelerimizin birşey dediği yok ama uzaktan bi akrabımız herkesin içinde bana çocuk yapmazsan kocanın çocuğu olmuyor diyecekler. gerizekalı ne kadar sinirlenmiştim tabi düşünmeden yapalım iki tane çocuk onlarda perişan olsun bizde uyuz oluyorum bu tarz insanlara
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.