Çocuklarda Araba tutması

Konusu 'Pediyatri - Çocuk Hastalıkları' forumundadır ve eso83 tarafından 14 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : eso83
  1. eso83

    eso83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Görümcem tatil için erzincandan istanbula bizim yanımıza gelmek istiyor. Ama 5 yaşında bir kızı var. Zavallı arabaya bindiğinden 5 dk sonra istiğfar etmeye başlıyor. Başına böyle bişey gelen ve çözümünü bilen varmı acaba ? :uhm:
     
  2. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eso83
  3. mericnur

    mericnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ilaca vs gerek yok.çocuğun göbek deliği üstüne yara bandı yapıştırırsanız ne kusar nede miğdesi bulanır.
    denenmiştirsengözlerimebaksanab
     
  4. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eso83
  5. gulizz

    gulizz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    314
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bir yara bandıyla iş bitiyor yani öylemi?..ilk kez duyuyorum.ilginç.CADIARZU.
    çocuğun orta kulak problemi varsa şahsen hiçbirşeyin işe yarayacağını sanmıyorum..:1no2:
     
  6. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eso83
  7. mericnur

    mericnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet hayatım basit bir yara bandı.hemşire bir arkadaşımız söylemişti.denedik ve her arabaya binişte kusan arkadaşımın 2,5 yaşındaki çocuğu 9 saatlik yolda güle oynaya geldi.tabi başka türlü bir rahatsızlıktan dolayı araba tutuyorsa onu bilemema.s
     
  8. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  9. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    ayyy ben bu konuyu nasıl kaçırmışım aynı sorundan muzdaribim bende bende olan sorun kızımdada var beni 3 yaşımdan beri araba tutar 1 2 yıldan beri azaldı tutmuyo dencek kadar ama aynı şey kızım başında şimdi çocuk arabaya binmek istemiyo şu yara bandını bende bi deneyim bakayım enterasan geldi ama denemenin bi zararı yokyerimseniben
     
  10. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  11. mericnur

    mericnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dene canım.benim arkadaşın kızıda bu sayede 9 saatlik yolculukta hiçbir sorun yaşatmamış.
    zararıda yok zaten.söyleyende hemşire:lepi:
     
  12. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  13. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    bugün kızım serviste kusmuş:çok üzgünüm:çok üzüldüm yarın yapacaz bu işlemi bakalımbenneyaptımki
     
  14. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  15. mericnur

    mericnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bantla oynamasın amazemuszemus
     
  16. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  17. zubeyda

    zubeyda ANNEM IŞIĞIN SÖNMESİN.... Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    523
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    büyüklerde de işe yararmı benide araba tutardakafamçokkarıştı
     
  18. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eso83
  19. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ben ilac kullanıyorum uzun bir yere giderken uyutuyoda rahat rahat gidiom :)