çocukta yaparım kariyerde!!!

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve DERin83 tarafından 18 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  1. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Herkesin harcı değildir hem çocuk hem de kariyer yapmak.
    haftada en az 45 saat çalışıyorsanız dokuzda başlanan işinizden dokuzda çıkıyorsunuzdur çoğu zaman. öğlen 1 de apar topar yemeğe fırlarsın, tabi müdürün son dakka golü atıp birşeyler istemezse senden, yoksa öğleden sonra bir simitle idare edersin. büyük bir şehirde yaşıyorsanız istanbul gibi günde gidiş en az 1,5 dönüş en az 1,5 saatiniz yolda geçiyor. uzmanlar derki en az 8 saat uyumak gerekir. sabah 6 da kalkarım akşam en iyi ihtimalle 7:30 da evime gelirim, koşarak kendimi mutfağa atar yemek hazırlarım yemek ye kaldır saat oldumu sana 9:00 hade bakeem birde çay demleyelim kocayla şöyle 1 saat çay içip günün yorumunu yapıp biraz tv izleyelim dediniz. saat oldu 10 haydi yatağa yoksa sabah işe geç kalırsın mazallah. biz güçlü kadınlarız ya çocukta yaparız kariyerde. aynı zamanda kendimizi iyi hissetmemiz lazım birde eşe güzel gözükmemiz lazım. birde programınıza sporu eklersiniz. böyle haftaiçini uyku ve iş arasında yaşarsınız.
    eğer şanslıysanız c.tesi günü çalışmıyorsunuz demektir. ee kaldı c.tesi ve pazar!! temizlik yap, çamaşırları makineye at, evi topla, alışveriş yap, kuaföre git kendine bak, spor yap! Hala suyunuz çıkmadımı :) bide bunların üstüne çocuk yapalım yapmasınada
    kariyer yapayım desen çocuk rezil olur, çocuk yapayım desen kariyer rezil olur, ikisini de yapayım desen sen rezil olursun otuz yaşında kırk yaşında görünürsün -tatlicadiarzu-
    alıntıdır.
     
  2. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  3. icim karardı valla ama dogru
    ben de su an isyerindeyim
    evli bile olmadigim halde cok yoruluyorum, evlenmek istiyorum ama yapamicam gibi sanki
    bu yogunluga bir de 2 kisilik ev isleri eklenirse olurum herhalde
    allah bosuna nasip etmiyor iste
     
  4. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  5. Çxoxpçxux

    Çxoxpçxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.544
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    kadın olmak zor bacım zor bu dünyaya erkek gelmek varmış niye mi erkek sadece işte çalışıp eve geldimi önüne yemeği geliyor ayaklarını uzatıp kumandayıda eline aldımı değmeyin keyfine sabahları kalkıp çamaşırları yıkanmış ütülü ütülü giyip işe gidiyor ya biz çalışan kadınlar bütün yük üzerimizde hele birde benim gibi iki tane çocuk varsa off offfff
     
  6. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  7. ama erkekler boyle yasar diye bi kural yok, evde her ise yardimci kocalar da var yani
     
  8. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  9. sahrud72

    sahrud72 Baskılar bizi yıldıramaz Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    8.331
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Bu kadar korkmayın kızlar bütün kocalar hazırcı değil :eek:
    Ben ev temizliğimi cumartesi yaparım bütün evi süpürür silerim
    Pazar günü eşim yüksek rafları kapı üstlerini siler balkonları yıkamak için su getirir
    Büyük temizlik yapmışsam perde asar hatta duvar siler
    ıyi örneklerde var ben kendi adıma iyi örneklere katkıda bulunmak için
    Bigün bi oğlum olursa onu babası gibi yetiştiricem evlendiğinde eşine kolaylık olsun diye kaydirigubbakcemile2
     
  10. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  11. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ah bacım bizim evde durumlar dediğin gibi değil çok şükür yardım ediyor benim kocam sağ olsun. yoksa insan tırlatır yaa CADIARZU
     
  12. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  13. DepresifPolyanna

    DepresifPolyanna instagram:Camgoz_tasarim Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.352
    Beğenildi:
    6.489
    Ödül Puanları:
    238
    Ne kadar eşiniz yardım etse de psikolojik olarak pili bitiyor yıpranıyor insan, işe gidip sizin yazdığınız gibi koştura koştura ev işi yapmak şimdi kolay geliyor bana 3 yıl oldu anne olalı böyle koşturmacayı yoğunluğu çalışan bir kadınken dahi görmedim, gün geliyor akşama bir kap yemeği zor yetiştiriyorum üstelik evin yükümlülüğü de zormuş planlı hareket etmezseniz akşama bayılıyorsunuz artık, çalışırken eşden destek görüyordum ama şimdi evde olduğum için tüm iş bana bakıyor ve bir de çocuk çok yorucu ve zor, dünyanın en büyük yükünü kadınlar çekiyor kesinlikle
     
  14. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  15. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    eşimde geçen aynı şeyi söyledi, çalışıyorsun diye yardım ediyorum sana ama ev hanımı olsaydın bu kadar yardımcı olmazdım dedi akannehir hem işe gidicem hem gelicem evi süpürücem birde sen evde bütün gün oturacaksın böyle şey olurmu dedi.
     
  16. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  17. mutnojmet

    mutnojmet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.820
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    valla benim eşim de çok yardım eder ama sonuçta her şeyi sen planlıyorsun gene de bunun da belli bir yükü var onu geçtim zaten çocuk olduğunda gece sürekli uyanacak olan gene sensin malum sütü sadece anne verebiliyor babanın böyle bir şansı yok eğer biberon vermek istemezsen

    valla ben hep diyorum zaten ne orkid kadını olabiliyorum (çocuk da yaparım kariyerde) ne de ek kart kadını olabiliyorum (bütün gün arkadaşlarıyla gezip alışveriş yapan cafelerde oturan kadınlar) nolcak bilmiyorum

    bence süper kadın dayatması yüzünden oluyor bu neymiş ideal kadın hem kendine bakar hem eşine ham çocuğa üzerine mükemmel ev işi mükemmel yemek yapar hem de tabi ki süper bir kariyeri olur sabahtan akşama çalışır oldu canım başka arzunuz
     
  18. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  19. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ondan sonra 50 yaşına gelmeden nalları dikeriz akannehir