Çok Acil Yardım...Lütfen

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve NaZo_GeLiN tarafından 25 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  1. NaZo_GeLiN

    NaZo_GeLiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar ben 35 haftalık hamileyim 2 gün önce doktora gittim ve bebeğimde gelişim geriliği görüldü daha sonra renkli doppler ultrasonda bebeğimin kafası 33 hafta 2 günlük vücudu ise 34 hafta 3 günlük çıktı çok önemli birşey değil dediler 2 haftaya kadar normal kabul ediyoruz bebeğin kan dolaşımı ve kalbi çok iyi dediler ama aklımda şüphe kaldı bu şekilde olupta bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler varsa lütfen beni bilgilendirirmisiniz?
     
  2. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  3. simeray

    simeray Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    705
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bir bilgim yok canım. ama inşallah herşey yolundadır ve sağlıkla kucağına alırsıncanım...
     
  4. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  5. bartuarda

    bartuarda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım canını sıkma sonuçta senin mutluluğun ya da üzüntünde onu çok etkiliyor.
    evet benim arkadaşımdada bebekde gerilik görmüşlerdi,kendiside hemşire zaten şimdi doğum yaptı ve 2 gün önce bebeğini görmeye gittim. bebeğin herşeyi normal çok şükür sadece kilo olarak 2.750 doğmuş. yani biraz küçük bir bebek ama o arkadaşımın ilk bebeğide aynen böyle doğmuştu şimdi 4 yaşında büyük kızı ve maşallahı var benim oğlum 3.820 doğmuştu aynı yaştalar şimdi bakıldığında ikisi arasında inana hiç fark yok. kilo olarak küçük doğsa bile onlar o açığı çok çabuk kapatıyolar.
    zaten senin bebeğindede çok ama çok fazla fark yokmuş inş hayırlısıyla allahım kucağınada almayı nasip etsin sağlıklı sıhatli içini ferah tut.
     
  6. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  7. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Geçmiş olsun Canım. Doktorun önemli bir sorun yok diyorsa yoktur... Canını sıkma... Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasib etsin...
     
  8. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  9. NaZo_GeLiN

    NaZo_GeLiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    İyi dilekleriniz için sağolun arkadaşlar umarım herşey yolunda gider...
     
  10. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  11. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Geçmiş olsun cnm. Korkma doktorun korkma dediğine göre bişey yoktur. İçin rahat olsun benim yiğenime de öyle demişlerdi. Onada korkulacak bişey olmadığını söylediler. hakikaten gayet sağlıklı bebişi var şimdi. Allah bağışlasın,sağlıkla kollarına al cnm bebeğini.
     
  12. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  13. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    nazo canım korkma haytaım hemen hemen her bebekte oluyor.ya önden giidyor yada geriden geliyor.evet dr ların dediğine göre 2 hafta çok sorun değil.benim bebeğimde 1 hafta önden gidiyor mesela.canım stres yapma hayatım.allah korusun kötü bişey olsaydı muhakkak ikili veya üçlü testinde çıkardı.allaha emanet olun ikinizde.
     
  14. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  15. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Ben varım canım.
    Bana da aynı şey söylenmişti ultrasonda bebeğin kafası küçük görünüyordu haftasına göre bende çok sskılmıştım.
    Ama çok şükür bebeğimi sağlıklı sıhhatli kucağıma aldım.
    Allah sana da nasip etsin.
    Bana 37. haftada bebeğin kafasında kist var demişlerdi dünyam başıma yıkılmıştı.
    Çok şükür bebeğimde hiç birşey yok. Allahıma binlerce şükür
     
  16. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  17. NaZo_GeLiN

    NaZo_GeLiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Çok sağolun arkadaşlar sayenizde moralim düzeldi çok kötüydüm bebeğime bakamadım diye üzülüyordum
     
  18. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : NaZo_GeLiN
  19. luvitan

    luvitan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba üzme kendini, bu bebişe daha çok zarar verir. doktorlara güvenmeliyiz. bence önemli değil diyorlarsa gerçekten öyledir. Gönlünü ferah tutt