çok acil

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve meh.lika tarafından 2 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  1. meh.lika

    meh.lika Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bayanlar çok acil lütfen..
     
    Son düzenleme: 17 Eylül 2009
  2. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  3. hurrem

    hurrem iyilik güzellik Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bildiğim kadarıyla adet döneminde hamile kalman çok çok düşük bir ihtimal. stresten ya da başka bir sebeple gecikmiş olabilir. yine de bir test yap derim ama yine de rahat ol. bence hamile değilsin.
     
  4. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  5. Missy

    Missy CANIM OĞLUM Pro Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.424
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    bu sürtünme olayı pek bir kerametli sanırım kim yapsa gebe kalıyiiiakannehir
    Adet döneminde kalmak biraz şans işi gibi ama belli olmaz bence sen kan testi yap kesin çıkar varsa öle bişey.
    Birde biri bana şu sürtünme olayını açıklasın yahu eyce meraklandım :nazar:
     
  6. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  7. hurrem

    hurrem iyilik güzellik Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    valla biz o kadar uğraşıyoruz yok yumurtlama günü yok bilmem ne diye tık yok bu kızcağız sürtünmeyle falan hamile kalırsa hırsımdan çatlarım kaydirigubbakcemile3
    şaka bi tarafa Allah isteyene versin istemeyene vermesin inşallaaah :eek:
     
  8. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  9. pembepatron

    pembepatron Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.809
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    148
    olmaz bişey korkma
     
  10. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  11. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    kalma ihtimalin düşük ama kalanda çok var.hemen test yaptır gec kalmadan
     
  12. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  13. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    yaşamadığım için açıklıyamıycam ama moda oldu buda internette nereyi açsam bu sorun sürtünmedir giidiyo hamile kalacağını biliyon sürtünme ozaman kaydirigubbakcemile2 kaydirigubbakcemile2
     
  14. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  15. Sumak

    Sumak benim kürkçü dükkanım,kk :) Pro Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.959
    Beğenildi:
    294
    Ödül Puanları:
    203
    sürtünme de içine girilmiyor sanırım ,nasıl hamıle kalıcan kı o zaman ,
     
  16. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  17. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben 4 yıldır bebek istiyom olmuyo kocişe diyimde bizde bu yöntemi deneyelim belki uğurlu gelir
     
  18. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : meh.lika
  19. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    girmesede canım çok az sperm içine girse çok çabuk ilerli spermler zaten yumurtaaya gittimi taamam