Çok bunaldım....

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve esmerlady tarafından 23 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  1. esmerlady

    esmerlady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba nasıl anlatıcam bilemiyorum..sorun evliliğim eşim eşimin ilgisizlii 3yıllık evliyim eşim önceden bana çok değer verirdi çok yardımcı olurdu beraber çok vakit geçirirdik ama şimdi ne olduda bu kadar soğuk bi insan oldu anlamıyorum 5aylık bebeğim var onun için sabrediyorum artık dayanacak sabrım kalmadı sürekli olmadık şeylerden kavga ediyoruz işten gelir gelmez bilgasayara koşuyo izinli günündede hep başında internetin ben akşama kadar onu bekliyorum ama her akşam hayal kırıklıı yaşıyorum gidicem diyorum eşime kızımı bırak git diyo bana sebep sormuyo.gitsem sanki dünden razı bi sohbet edelim gel oturalım diyorum konuşuyoruz ya dio ailesi bi taraftan eşim bi taraftan çok bunaldım bazen kızımıda alıp kaçmak istiyorum kafayı yiycem.eşimi seviyorum ama bu şekilde davrandıı için her geçen gün soğuyorum ondan her geçen gün sevgim azalıyo derdi ne ne yapmaya çalışıyo anlayamıyorum daha çok şey var tabi hangisini anlatim bilmiyorumki şimdiden teşekkür ederim sadece rahatlamaya ihtiyacım var kimseyle paylaşamıyorum kendimi çok yanlız ve güçsüz hissediyorum çok yoruldum...
     
  2. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Esmerlady, vüdudumuzun bir organında problem olduğunda vakit geçirmeden bir uzmana başvuruyoruz. Evliliğinizde kronikleşmekte olan bir problem var. Bu problem mutlak her ikinizden de kaynaklanıyordur. Eşinizin probleme katkısı sizden çok fazla olabilir.
    Tüm bunların teşhisi ve tedavisi için yakınınızda bulunan bir evlilik terapistine başvurun.
     
  4. 25 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  5. esmerlady

    esmerlady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok teşekkür ederim cevapladıınız için ama nasıl ikna edicem eşimi bilemiyorum,eşimin ailesi problemli bi aile eşim hariç hepsi sinir ilaçları kullanıyo eşimde bi psikologa gitse kesin onada ilaç verirler görümcem erenköyde yattı bi süre eşimin babasıda öyleymiş sürekli hastanelerde yatarmış,bu ailede sinir genetikmi acaba....
     
  6. 25 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  7. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Tabii sizin sinir diye ifade ettiğiniz gerçekte nedir bakmak lazım.
    Eğer bu konuda siz eşinizi ikna edemiyorsanız, bir aile dostunuzdan bu konuda yardım almak akılcı olacaktır.
     
  8. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  9. esmerlady

    esmerlady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eşimi ikna edemedim ama ne olursa olsun konuşmamız lazım dedim,madem bi evlilik terapistine gitmiyoruz beni dinlemek zorundasın diye ısrar ettim.ve konuştuk şimdi biraz daha ii umarım geçici deildir bi kaçgündür nete girmiyo benimle ilgileniyo..eşim herşeyi çok kafasına takar ve kimseye anlatmaz ve canı sıkkınsa eyer kimseyle konuşmaz..kredi çekmişti bende bebek olduktan sonra işten ayrıldım birden bütün sorumluluk eşimin üstüne bindi kredi bebeğin masrafları faturalar vs. heralde bu yüzden çok düşünüyodu ve hiç konuşmuyodu ben eşimi karşıma aldım ve konuştum rahtladı galiba eski haline döndü inşallah böle gider..çok teşekkür ederim yorumlarınız için hoşçakalın..
     
  10. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : esmerlady
  11. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    ıyilikler olsun esmerlady.