Çok çabuk ağlayanlar...

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve didoss tarafından 27 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  1. didoss

    didoss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.297
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ya kızlar ben saçma sapan şeylere çok çabuk ağlıyorum yaaa... sonrada ağladığım sebein saçmalığına gülüyorum doğrusu.nişanlımda bu duruma tepki gösteriyoo, niye hemen ağlıyorsun kendimi suçlu hissediyorum sonra diyo. var mı benim gibi başka sulu gözzz???:gitme:
     
  2. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  3. rose01

    rose01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben canım en ufak birşeye ağlıyorum eşimde hep sinir eder hemen ağla der ben de bu huyumu hiç sevmiyorum ama elimde değil hemen ağlıyorum nasıl geçer bilmiyorumda
     
  4. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  5. didoss

    didoss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.297
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    aynen yaaa açıyorum muslukları... psikolojik mi acaba dedim araştırıyorum ama bazı insanlar bizim gibi duygusallıktan sulu göz olurmuş. doktora gitmeyi bile düşünüyorum doğrusu...
     
  6. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  7. didi_

    didi_ İki deli kedim... Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ben de çok hassasım insanları da çok seviyorum, çok çabuk göz yaşı döküyorum... gamyoncuiremsu
     
  8. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  9. Sumak

    Sumak benim kürkçü dükkanım,kk :) Pro Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.966
    Beğenildi:
    296
    Ödül Puanları:
    203
    ben de varım ,ben atlatamadım bu durumu ,:gitme:
     
  10. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  11. didoss

    didoss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.297
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar kaydirigubbakcemilenasıl yeneriz acabaaa. hemen ağlamayanlara imreniyorum doğrusu
     
  12. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  13. nidam034

    nidam034 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende cabuk aglarım..mafoldumben
     
  14. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  15. Flora01

    Flora01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynen bende hemen ağlarım.. sulugözümm mafoldumben
     
  16. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  17. kArtALyUvAsI

    kArtALyUvAsI Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    istesem şimdi bile hüzünlenip ağlarım o derece yani
     
  18. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : didoss
  19. pnrteacher

    pnrteacher Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaaa ben de hemen ağlarım herşeye. Çok sinir oluyorum bu huyuma ama elimde olmuyor, kendimi sıkmaya çalışıyorum bu sefer boğazım düğüm düğüm oluyor. Bir iki arkadaşım oldu hemen ağladığım için kendimi acayip zayıf hissettirdiler.' Hı hemen mıymıy ağla zaten' diyerek. Hiç sevmiyorum bu huyumu senağlama