çok çabuk çıkıyorlar lütfen yardımmmm :(

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve naturally_3 tarafından 22 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  1. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm sitede yeniyim dha önce byle bir başlık var mıydı incelem fırsatım olmadı k.bkmayın.
    bnm sorunum şu: 18 yaşındayım bacaklarıma ve koltuk altıma ağda yapıyorum kılların kökünden alındğnada eminim ama 2 3 gne hmn çkıyorlar . acaba hormn bozklğmu war. dha önce jilet vurmştm ağda yapnca azalr diye umuyodum ama malsf. makineyle aldğm zmnlarda ise hmn ertesi gün çkyo jiletle alsam dha geç çkar ve dhada kalın çkyo ltfen yardıımmmm:gitme: bıktım artık şu yaz gnlernde sürekli ağdayla uğraşmaktan :KK43:
     
  2. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  3. papatyam58

    papatyam58 ŞipidikYüzenGurbaa Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.984
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Evet cnm benmde çok çabuk çıkar 1 haftada feln çıkıyo hemen.
    Limon sürmenin azalttığını duymuştum ama denemedim hiç.
     
  4. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  5. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kşke 1 hafta snra çksa ya ağda dan 2- 3 gn snra çkylar :KK43:
     
  6. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  7. Alejandro

    Alejandro Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Ah canım aynı durum yaa.
    Makinayla almaktan mıdır nedir tüylerim kalınlaşmış sanırım.
    2-3 seferdir ağdayla alıyorum ama neredeyse 4-5 gün sonra tekrar çıkıyor.
    Çıldırmak üzereyim bir çözüm bulmak lazım. :KK43:
    Bıktım artık. :KK43:
    Koltuk altıma lazer yaptırdım ama bacaklarımda ki kıllar aşırı kalın olmadığından görmüyor malesef.
     
  8. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  9. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    makine kırıyo diyolar bu kdr çbk çkıyosa demekki kırıyo madem öyle nye okdr acıyo :KK70: off of yardımm :KK43:
     
  10. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  11. Alejandro

    Alejandro Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Gerçekten yani. :KK70:
    Makina ağdadan çok acıtıyor valla hi.
     
  12. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  13. jenesuisquunechanson

    jenesuisquunechanson Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenildi:
    421
    Ödül Puanları:
    188
    Ben sirle alıyorum, ağda bezine yakından bakınca kıl köklerini falan da görüyorum ama bende de çabuk çıkıyorlar. Bu ara bir hormon testi, kist taraması falan yaptırmayı düşünüyorum, eskiden böyle değildi...
     
  14. 23 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  15. Beany

    Beany Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    kıllarınız çok hızlı uzuyor ve erkek tipi kıllanmada varsa vakit kabetmeden doktora gidin
    epilatörlerin belli kısmı kılları kırıyor gerçekten,ağda iyi bi seçenek gibi görünsede ağda sonrası bakım yağları vs den dolayı ben epilatörü tercih ediyorum,alışıncada hiç acı duymuyorsunuz .
    acı hissi kıl kökünün kalınlığınada bağlı,yani kıllarınız nekadar güçlüyse okadar acı çekersiniz.
     
  16. 23 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  17. papatyam58

    papatyam58 ŞipidikYüzenGurbaa Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.984
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Galiba benim kıl koklerim fazla kalın
     
  18. 23 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : naturally_3
  19. jenesuisquunechanson

    jenesuisquunechanson Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenildi:
    421
    Ödül Puanları:
    188

    Makinamı bundan 7-8 sene öncesinin 130 lirasıyla bilmemkaç taksitte almıştım, bir kere bile kullanamadım, mahvetti beni. Ağda gibisi yok. Şimdi kartuş ısıtıcım da var, çok rahat.

    Kökleriyle birlikte alınmasına rağmen tüylerimin bu kadar çabuk çıkmasının hormonlarımla ilgisi olsa gerek. Bayağıdır adetlerim de düzensiz, doktora görünmek farz oldu artık..