çok fena mısır istiyorum :(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve reses tarafından 14 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : reses
  1. reses

    reses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    deliricem nerdeyse bu muymuş aşermek dedikleri ama mısır yemezsem sanki bayılıcam.. kadıköy üsküdar civarında mısır tezgahı gören bilen varsa yalvarırım yazın... 1 saatim kaldı, işten çıkınca mısır arabası arıcam... lütfen çok ciddiyim :KK43:
     
  2. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : reses
  3. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    cnim hic olmadi mrketten al konserve:KK70: yag ve tuzla az pisir süper oluyo
     
  4. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : reses
  5. maviruya

    maviruya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    685
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    113
    pazarda süt mısır satılıyo..istanbulda var mı bilmiyorum..ben alıp buzluğa atıyorum..kışın canım çektikce çıkarıp düdüklüde pişiriyorum..tarladan yeni toplanmış gibi..
     
  6. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  7. taylor

    taylor Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.838
    Beğenildi:
    2.492
    Ödül Puanları:
    163
    Hiçbir yerde bulamazsanız Kentucky Fried Chicken'da satılıyor. Hem de sıcak sıcak. Alışveriş merkezlerinde de var, gece saat ona kadar bulmak mümkün. Alışveriş merkezlerinde olmayanları belki daha da geç kapanıyordur, bilmiyorum.
     
  8. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  9. april_sun

    april_sun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    108
    ayy ben derin dondurucuya atmıştım yazdan.
    hala da var gönderebilme şansım olsa keske.
    bende erik arıyorum kaç zamandır ama bulunmayınca bulunmuyo işte:sinifsinif:
     
  10. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  11. prenseshanim

    prenseshanim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hemen bir avm ye git , mutlaka rastlarsın mısırcıya burada arama:)
     
  12. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  13. layrax

    layrax Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mısır bulursun ya her yerde var :)
    canım erik zor bulunuo işte bende aş vermiştim baya bi aradık bulamadık ama turşusu var erigin onu aldık soguk suyun içinde bekletip öyle yedim zaten 1 kaç tane yedim mi?geçti öyle yap istersen yada ben aldıktan sonra görmüştüm bir sitede var dondurulmuş sipariş veriosun geliomuş yanlız 150gr 15TL yerimseniben
     
  14. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  15. BEYAZ MELEK

    BEYAZ MELEK Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    canım konserve mısır al ısıt ye harika oluyo aramaya değmez
     
  16. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  17. dejavu_one

    dejavu_one ''Allah'' de, gerisini bırak.. Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    21.280
    Beğenildi:
    3.939
    Ödül Puanları:
    238
    canım alışveriş merkezleri varsa yakınında ki kadıköyle tepe natilius var oraya bir bak istersen bardak mısır satılıyor artık eminim bulursun. Sokaklarda belki sahilde felan vardır ama havalar soğuk olduğu için olmayadabilir ama alışveriş merkezinde olabilir.. Eğer yoksa dedikleri gibi konserve mısırda alabilisin. Ama eğer pazar varsa sonrası için bir yakının gidip alsın pişirip buzlupa at istediğin zaman al ısıt ye...
     
  18. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : reses
  19. house

    house Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ÜskÜdar ÇarŞıda bım ın karŞısındakı manavda kırmızı erık satılıyo :))