çok güzel bi renk......

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve gizemgelir..... tarafından 15 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  1. gizemgelir.....

    gizemgelir..... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bu saçı nasıl yapabilirz............
     

    Ekli Dosyalar:

    • $0131.jpg
      $0131.jpg
      Dosya Boyutu:
      58,7 KB
      Görüntüleme:
      60
  2. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  3. duuyguu

    duuyguu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ayyy benim geçenseneki saç rengiiiim,canım ben kuaföre önce kızıl aşk alevi gibi bişeydi yaptırmıştım çünkü saçım koyu kestane,sonra da selektive 4.44 dü yanlış hatırlamıyorsam saç boyasını alddım boyadım bikaç kere aynen bu renk oldu.
     
  4. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  5. duuyguu

    duuyguu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hatta çok kötü oldum çok özledim bu rengi.
     
  6. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  7. EU3

    EU3 Guest

    biraz annemin saç rengine benzettim onunki kumral bakırdı ama bu konularda bilgim çok az yanılıyo olabilirim =)
     
  8. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  9. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    benım annemınde dogal saç rengı boyleyerimseniben
     
  10. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  11. Maskaraa

    Maskaraa Ece Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    377
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Bu renge cok yakın ya da aynısı sanırım.Bende özendim ama saçımda epeyce koyu durdu arkadaşlar.
    Eger evde boyayacaksanız iyice araştırın.Kendi sac renginizin üstünde nasıl durduguna...
    Sonra benim gibi üzülmeyin...

    [​IMG]
     
  12. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  13. gizemgelir.....

    gizemgelir..... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Teşekkr ederim kızlar....
     
  14. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  15. peri212

    peri212 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu renk gerçekten harikulade.bende aynen bu renge bayılıyorum.sanırım bakır kumrala yakın bir renk
     
  16. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  17. EvCadisi

    EvCadisi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.557
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    106
    evde falan ypmaya kalkmaaa becerikli bi kuaföre bul fotoyu götür o sana aynısını yapar:KK66:
    evde tutmaz o renk
     
  18. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : gizemgelir.....
  19. glt

    glt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bakır tonlara yakın bi renk