çok komik hamileyim dedim kocamı işten çağırdım

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve meltem_x10 tarafından 13 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  1. meltem_x10

    meltem_x10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim 3 tane çocuğum var 3. kazayla oldu o yüzden adetim 1 gün gecikse panik oluyorum bu ayın 5 inde olmam gerekiyodu ayın 7 si oldu hala olmamıştım çıldırdım tabi hamileyim diye aslında ihtimal yok olmam için ama oturdum internetin başına bu sitede birisi yazmış karbonat testi diye idrarına karbonat atıyosun köpürürse hamilesin çökerse değilsin koştum yaptım tabi acayip köpürdü başladım ağlamaya kocama telefon ettim çok kötüyüm ben hamileyim galiba kocamın işide izin alması zor bir iş adam yarım saat sonra evdeydi ban ağlıyom tabi sodayla felan olmaz test al yap dedi koştum test aldım eczaneden yaptm negatif çıktı yok ben inanmam dedim çıktık özel bi hastanede verdik 22 milyon test yaptırdık oda negatif çıktı o zaman rahatladım ertesi sabahta adet oldum zaten bi soda testi yüzünden 30 lira verdim streside cabası siz olsanız stres olmazmısınız biri 4 biri 1 buçuk yaşında kızlarım
     
  2. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  3. temmuziki

    temmuziki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    8.634
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    153
    demek ki acele etmiycez ve dandik dandik testler yapmıycaz :))
    adamın da yüreğine inmiştir
     
  4. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  5. meltem_x10

    meltem_x10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    adamın yüreğine inmezmi hemde nasıl indi birde ertesi gün işe gidene kadar şefe ne mazaret uğduracam diye düşüne düşüne bi hal oldu
     
  6. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  7. Askisi

    Askisi Kizimiz ile cekirdek aile Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.832
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Olmaz olmaz seylerle test yaparsak böyle olur iste.........artik bu tür seylere inanmamamiz icin bir örnek...
     
  8. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  9. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    demekkı hemen gecıkse paranoyak olmayacagız...
     
  10. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  11. denevst

    denevst Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    701
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    karbonatmı sanki kekmi yapıyon kız
     
  12. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  13. hmm iyi de ben birseyi anlamadım. Korunmuyor musunuz? Korundugunuz halde her ay bu panigi mi yasiyorsunuz?? Bayanlar yani bu korunma yontemlerine ragmen hamile kaliniyorsa hic korunmayin madem
     
  14. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  15. semiha

    semiha evli mutlu çocuklu... Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.639
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    bu nasıl gebeleik testi yöntemi ben anlamış değilim.keşke en başından eczaneden bir idrar testi alsaydın.yada biraz daha bekleseydin be canım.köpüğe bakıpta üzüleni ilk defa duyuyorum.
     
  16. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  17. hiç komik değil ama traji komik...eşinize anlatacak olayı büyütecek bi durum göremedim ,ilk değil sonucta annesiniz...eczaneden gidip bi test alsaydınız ya kabonat da nesi?bence rahat olun bu gibi durumlarda çocukça davranmışsınız..
     
  18. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : meltem_x10
  19. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    canim keske adetini bekleseydin bak kapidaymis:)
    neyse korktugun olmamis....
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.