çok kotuyum

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve NiDaa tarafından 26 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  1. NiDaa

    NiDaa Guest

    inanın hayatta tek derdımı anlattıgım sizsiniz..ben normalde derdını kımseyle paylasmayan içimde fırtınalar kopsada kımseye bırsey demem işyerınde cok guclu bır olarak tanınıyorum.ama gercegı oyle degıl..ben cok ıradesız ve kısılık olarak cok zayıf bırıyım ara ara aglama krızlerı gelıyor sınırlerım bozuluyor..dun aksam da esımle kılom yuzunden tartıstık..hep benım zayıflamamı ıstıyor..bunla ılgılı hep laf sokuyor..bılıyorum ıyılıgım ıcın ama dun agzıma gelenı saydım ona..senın paranı yemıyorum.kendı paramı yıyorum dedım ..acıkcası o bana ben ona baya saydım..gece uyuyamadım sımdıde kustuk konusmuyoruz..zayıflıyamıyorum ne yapayım bıktım artık bu kılo problemınden ne olur bana bır yol gosterın ne yapmalıyım..:1no2:
     
  2. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  3. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım ya ..uzuldum...keske tartısıpta canınızı sıkmasaydınız...ısallah gecer...
    kılo vermek cok zordur bılırım..ama aklına koyunca beyıne kendını bunu yapacagına sartlandırırsan oluyor...zayıflıya bılınıyor...ma eger kendınde ıstıyorsan ...bır dıyetısyenle gorus canım saglıklı zayıflamak hem saglık ıcın hemde yanıden kılo almamak ıcın cok onemlı...
     
  4. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  5. okyanus84

    okyanus84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.087
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    nidacım kilo hastalık boyutunda olmadığı sürece zaten sorun değildir eğer bi rahatsızlığın varsa tabiki kilo vermen gerekebilir ama eşinin davranışı bana çok yanlış geldi eğer eşinin bi sıkıntısı falan varsa sana kafayı takmış olabilir ilk evlendiğin zamanda kilolumuydun?yoksa snr danmı aldın ben öle oldum evlendikten snr kilo aldım
     
  6. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  7. lakhesis

    lakhesis Guest

    ya gerçekten çok üzülüyorum bu vakalara.. kilo.. ne var kiloluysan? seven kilolu sevmeyecek mi?
    canım bazen insana lokmanı sayıyomuş gibi geliyo ama aslında değil. kiloyu sevmiyolar. hemende verilebilirmiş gibi laf sayıp duruyolar.. zaten kiloyu sorun eden kilolu bayanlarada bu lafların her bibi bir yara.. gerçekten çok iyi anlıyorum ama üzülme.. yüreğin iyi kalsın. temiz kalsın..
    eşin hatalı gibime geldi sende tabii biraz.. o başlatmış.. beraber bi çözüm bulacağına.. moral vererek başa çıkacağına senle dalga geçip durmuş. ama sende ona senin paranı yemiyom demişsin. . bu da olmaz.. nedense ayrıntıları merak ettim..
     
  8. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  9. BezBebek

    BezBebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sen bu kiloları da bu içine atmalarından dolayı alıyorsun! insanlara derdini sakin ama net bir şekilde anlatmayı öğrenemen lazım. kiloyu yanlız veremiyorsan bir doktordan yardım al veya burda diyet bölümümüz var ordan faydalan. ama kendiyle barişik,huzurlu olmayan birinin zayıflaması nispeten daha zor. kendimden biliyorum eşimle iyisek diyetim iyi gidiyor eşimle kötü isek ne diyet kaliyor ne bisey.
     
  10. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  11. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    canim kadinlar kulubünde diyet gruplari var takim halinde..
    oraya bi bak istersen, hem saglikli beslenerek, hemde bilgilenerek
    grup halinde zayifliyorlar, "diyet ve saglikli beslenme" bölümüne bi bak
    istersen...
    ilk önce inanman lazim kilo vermene.. sonra baslamalisin..
    sakin yilma mücadele et.. üzme bu kadar kendini
    umarim hersey düzelir canim senin icin..
    aglamak istiyorsanda agla rahatlarsin...
    esinede kilo vermek istedigini ispatlarsan oda anlarki
    biseyler yapiyorsun vermek icin..
     
  12. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  13. psoriasis

    psoriasis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Aynı ders bende de var.Ve bende her seferinde aynısını söyluyorum eşime.Sen almıyorsun ben alıyorum kıyafetlerimi diyorum tartışıyoruz.Kılomla dalga geçiyor sürekli ve tam aksine o çok kılolu.Bekarken 55-56 larda bir kılom vardı şu an 10 kılo fazlam var ve diyetteyim umarım veririz kilolarımız yoksa dillerinden kurtulmak zor
     
  14. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  15. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    kaç kilosun...boyun kaç?

    nedir bu kadar takıntı yapacak kadar mı merak ettim...yeme bozukluğu falan mı var
    öyle abuk bir kilo fazlalığı varsa tavsiye edeceğim zayıflama metodları var da bu sebepden öğrenmek istiyorum

    fakat unutma; zayıflamak kolay aynı kilo da kalmak zordur....!
     
    Son düzenleme: 26 Kasım 2008
  16. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  17. latifeelif

    latifeelif Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    803
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    33
    canım bak ne güzel mesleğin varmış genel müdürmüşsün.. Bir spor merkezine ve diyet merkezine başvurailirsin. Doktorlar gerekli incelemeleri yapıp aç kalmadan zayıflamanın yollarını gösterirler sana ee birde bunu sporla birleştirirsen günde bi yarım saati 1 saati nerelere harcamıyoruzkii... Değilmi ama..

    Eşin hem senin iyiliğini düşünüyor.. Hemde eşini daha zayıf hayal ediyor demekkii.... Emin ol sende rahatlayacak kendini daha iyi hissedeceksdin.. Anladığım kadarıyla maddi imkanında var.. Söylediklerimi bi düşün istersen...
     
  18. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : NiDaa
  19. lakhesis

    lakhesis Guest

    bir eş kilolarıyla dalga geçmememli..
    bir çok nedeni var stres bile kilo yapıo.. beslenme uyku bozukluğu falan. bi dünya sebep. evlilik zaten başlı başına sebep.. hem yapıyolar hemde şikayet.. kendileri nası yiyo kilo almıyo.. deli olcam ya..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.