çok moralim bozuk yardım edermisiniz?

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve xoxzlems tarafından 31 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  1. xoxzlems

    xoxzlems Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızım 15 mayıs doğumlu. şuana kadar dr kilosunun normal olduğunu sütümün yettiğini söyledi.1 haftadır geceleri uyumuyor her saat başı emmek istiyor ağlıyordu. sütümün yetmediğini düşünmedim. yarın göreve başlayacağım. süt bırakmak için elektrikli süt pompasıyla sağmaya çalıştım hiç çıkmadı.
    Sİzler nezaman sağıyorsunuz? Emzirdikten nekadar sonra yani? Nekadar süt bırakıyorsunuz. 3,5 aylık bir bebek tek seferde yani bir öğünde kaç ml süt emer?Mama veren varmı aranızda?
    Galiba sütüm kesildi ne yapacağım. yarın dr gideceğim ama yarına kadar kızım aç mı kalacak?
     
  2. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  3. aozli

    aozli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    591
    Beğenildi:
    64
    Ödül Puanları:
    113
    benim de sütüm yetmiyor.günde 1 biberon mama veriyorum epeydir fakat mamaya başladığımızdan beri kabızlık sorunu oluyor. yarın ben de işe başlıyorum bakıcı mama verecek umarım alışıp emmeyi bırakmaz.sağınca süt gelmiyor ama bebek emince sanırım geliyor ki ağlamıyor
     
  4. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  5. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar gelmıyorsa sutunuz gelıyor sanıp beslememezlık yapmayın sakın. gunde 150mlm mama 4defa verıyorsunuz.
     
  6. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  7. rida

    rida بسم الله Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım benim oğlum da 15 Mayıs doğumlu..2 hafta önce iş başı yaptım ben de..sağıyorum sütümü 150cc kadar bırakıyorum. ama bunun yanında 150 cc'lik 2 defa mama tüketiyor..öğlenleri eve gittiğimde emziriyorum oğlumu..çok fazla sütüm olmuyor..annemin dediğine göre sütüm çok duruymuş..su gibi diyor..bu nedenle oğlum zayıfmış..sütüm yetmeyince aptamil 2 millupa'nın 4.aydan itibaren olan mamasını kullanmaya başladım..hayırlısı olsun bakalım..
    sütümü gece 3-5 gibi sağıyorum..sabah 8 gibi uyandığında süt veriyorum sağdığım sütü 150 cc'ye tamamlayamadığım için bir daha sağıyorum..
    kızını aç bırakma canım, mecburen başlayacaksın mamaya sütün de az geliyorsa..yapacak birşey yok..
     
  8. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  9. drydeniss

    drydeniss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.211
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ben mama veriyorum aptamil milumil 2.
    3 saatte 100 mg içiyor. bazen fazla içtiğide oluyor. canı istemediğinde de 20 mg içmez.
     
  10. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  11. EU1

    EU1 Guest

    drydeniss bende mama weriyorum kızıma bende merak ediyodum kutusunda 120 cc 4 saatte 1 yazıyo ama kızım 120 yi bi seferde bitiremiyo 90 yiyo şimdilik onuda sık sık yemek istiyo niye böyle diye üzülüyodum demek seninkide sık sık yiyo peki arada emiyomu
     
  12. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  13. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    90 cc 3 ölçek mama vericez işe başlayınca onun bile hepsini bitiremiyo .kızlar emziriyorsanız mamayı biberonla vermeyin yoksa memeyi bırakır çekmesi zor gelir çünkü.ben mamayı biberonda hazırlatıyorum kaseye boşaltıp kaşıkla verdircem
     
  14. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  15. drydeniss

    drydeniss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.211
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    tanyeri merhaba canım kusura bakma hemen cevaplayamadım anca gelebiliyorum buraya kadar. benimkide öyle ya canı isterse anca 4 saatte bir 120 mg yer oda günde bi defa falan 90 mg 3 ölcek koyuyorum 20 mg bıkıyor. birde ben kalanı veremiyorum içim elvermiyor hep yenisini yapıyorum bu defa bitirir umuduyla. kilosu nasıl. her bebeğiin gelişimi farklı oludğu için o tabloyu baz alma derim ben. bi ara benimki tabloyu nerdeyse 2 ye katlıyordu ama nerde şimdi o iştah...
    hatice ceren hanım beni emmiyor. sütüm olmadı. sanırım ona emmesi bana emzirmesi zor geldi. bilmiyorum öyle birşey işte.
     
  16. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  17. EU1

    EU1 Guest

    günaydın canım benim kızda öyle 120 hiç yemiyo zaten bazen 2 saatte bazen 3 saatte 90 yiyo onuda bitirirse aşkolsun ama ben önce emziriyorum sonra mama weriyorum belki süt geliyodur biraz ne bileyim bende ola bozdum süt geliyomu yutkunuyomu bilmem ne.boyu uzun kızımın üst sınırda tabloya göre kiloda ortalarda işte uzun olunca zayıf duruyo.milumili bende düşündüm ama şekerli memeyi bırakır diye kullanmadım bakalım haftaya kontrolumuz war sorucam dr a değiştir derse değiştiririz napalım zaten iişe başlayınca mamayı daha çok yicek bırakcak belki memeyi
     
  18. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : xoxzlems
  19. BERÇEM

    BERÇEM Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    slm benim oğlumda doymadığı için 2.5 aylıkken mamaya başladım gün de 1 defa verdim sonra 2-3 ve arttı iyice sütte azaldı bi kaç gün emmedi hastaydı enfeksiyon kapmışş..
    mamayı dr. browns ın biberonuyla verin deliği çok küçük memeyi bırakmaz
    bende pompa aldım geçenlerde ama çok moralim bozuldu 2- 3 satte bir sağıyom 2 göğsümden 30 cc çıkıyo delirecem bu kadar azaldığını hiç düşünmöemeiştim.
    birazdan oğlumu iğneye götürcez dönüşte humana alıcam umarım işe yarar
    ya kızlar anlamadım bu ne böyle eskiler 1 yıl yalnız emzirirmiş bizler ta baştan doyuramadık yavrularımızı çok üzülüyorum.


    bu arada cetvel saçmalıyo düzeltemedimmmm
     
    Son düzenleme: 4 Eylül 2008