çok önemli ltfen yardım

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve ece_kaan tarafından 6 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  1. ece_kaan

    ece_kaan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim bi akrabam eşinden ayrılıyo adam aldattı üstüne üstülük evi terketmesini istiyo evdende pay alamazsın diyo yanlız sorun şu evin tapusu yok noter kağıtları falan var yani üturdukları sitenin tapuları yok daha arkadaşım evin yarısını almak için ne yapmalı lütfen yardım edin eşi beş kuruşsuz kapıya atcak
     
  2. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  3. esma benli

    esma benli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evlilik 2003 ten sonra ise eğer otamatikmen ikiye bölünüyor mülk.alınan eşyalarda öyle.yanı herşey yarı yarıya.site diyorsunuz evin bulunduğu yer için bir sitedetapunun olmaması garip ama muhakkak bir arsa tapusu bişey vardır evin kime ait olduğunaa dair.öyle kimse kimseyi kapıya atamaz o devir çoktan kapandı.şiddet uygulamaya kalkışırsa direk karakola gitsin.savcılığa da şikayet edebilir eğer çok rahatsız ediyor ise.bunlar benim bildiklerim.umarım hayırlısı olur.
     
  4. 10 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  5. ece_kaan

    ece_kaan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sağol cnm ama evlilik 2003den önce 13senelik falan
     
  6. 10 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  7. esma benli

    esma benli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    avukat hanım anlattıklarınız çok iyi fakat bir tapunun alınması için neden tüm sitenin gitmesi gerekir onu anlamadım.bizde tapu çıkartmak için uğraşıyoruz oturduğumuz bina için.arsa tapusu var.tapu işlemleri için ise 12 daireli bir apartmanda 4/3 çoğunlukla belediyeye başvurduk ve teklifimizi kabul etti.şu an işlemler devam ediyor.bu benim örneğim.boşanma davasına gelince her iki tarafın hakları güvenceye alınmış gibi gözüksede öyle olduğunu görmek imkansız evlilik birliğindern önce alınan bir evin bölünmesi kadar saçma bir şey olamaz.ev erkeğinse evvet böl diyor hakimler ama kadınınsa bunu olay değişiyor.bizde yaklaşık olarak 10 yıllık bir dava geçmişinden sonra adımıza açılmış bir maddi tazminat ,bir eve katkı payı ,birde ziynet eşyaları için açılmış toplam 98 milyarlık bir dava var başımızda.ve biz eşimin evinde oturan eski karısınıda halen evden çıkarmış değiliz,yanı anlatmak istediğim mağdur olan kadın yada erkek halen mağdur bir değişiklik yok durumlarında son kanunlardan sonra.benim anladığım ve gördüğüm tek şey hakimin yanına gidip duygu sömürüsü yapmak davayı kendi lehine bitiriyor.
     
  8. 12 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  9. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım kulaktan dolma bilgilerle burada insanları yanıltmayın. Evlilik 2003 değil, 2002 tarihinden sonra ise evlilikten sonra edinilmiş mallar ikiye bölünür. Bilmiyorsanız yorum yazmayın. Daha önce de aynı şeyi yazdınız, yanlış yapıyorsunuz. Burası hukuk köşesi herkesin ondan bundan duyduğu bilgileri ortaya attığı bir köşe değil. Yöneticiler daha iyi bilir belki ama yanlış yapıyor, insanlara sürekli yanlış bilgiler veriyorsunuz.
     
  10. 15 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  11. ece_kaan

    ece_kaan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    serencim ben soruma cevap alamdım evlilik 15-16 senelik peki şimdi arkadaşım evden bişi alamıcakmı tapu yok noterden kağıtlar falan varmış eşi evi başkasını üüstüne verebilir ozaman ne olcak
     
  12. 16 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  13. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    O tarihteki evliliklerde mal ayrılığı rejimi geçerli, yani herkesin malı kendisinin sayılıyor. Evin tapusu olmaması önemli değil o bir şekilde ispatlanır, ama ev kocanın üstüneyse kadın malesef evden birşey talep edemiyor. Tek istisnası kadının elinde evin alınmasına para kattığıyla ilgili yazılı belgeler olması. Bu da yoksa evden hak talep edemez. Ama eşi kendisini aldattığı ve kusurlu olduğu için ondan maddi ve manevi tazminat isteme hakları var.
     
  14. 15 Kasım 2007
    Konu Sahibi : ece_kaan
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    işte ben bundan korktugum ıcın hıçbır zaman babamın bana verdıgın evın tapusunu almayı dusunmuyorum....allah yardımcınız olsun kardesım....