çok pişmanım çok..

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 3 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar dün akşam eşimle dışarı çıktık gamzem kucağımda uyudu arabadayken benimde o hali çok hoşuma gitti eşimin tlf ile kızımın resimi çekeyim dedim ama aptal kafam flaşı kapamayı unuttum benim tlf hep kapalı ya hiç aklıma gelmedi bakmak...o sırada gamzem uyandı bana bakıyodu sonra..
    bi çektim kızım gözlerini kapadı hemen ama ne pişman oldum nasıl üzüldüm anlatamam
    keşke çekmeseydim elim kırılsaydıda o tlf elime almasaydım kızım 4 ay 9 günlük bişey olamıştır dimi?
     
  2. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    yok canım benim bişey olmamıştır evham yapma telefonların flaşları okadar kuvvetli degil hem artık gözleri iyice gelişti canım ilk günkü gibi degil altıncı ayda çekmeye başlıycaz zaten ama genede dikkat gülüm azcık daha sabır ama korkma hiç birsey olmamıştır kıyamam ben sana yaa....a.s.Allahım korusun bebişlerimizi :nazar:
     
  4. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Ben de birşey oldu sanmıştım.

    Ufacık şeylere dahi evham yapmayın lütfen.şakkıdı
     
  6. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    şakamı bu
    bi kereden bişi olmaz canım :nazar:
     
  8. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. EU1

    EU1 Guest

    yok artık dha neler abartmayınız llütfen ya
     
  10. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. Bebixsx

    Bebixsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2006
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    niye öyle söylüyorsunuz ki arkadaşlar.onuda anlamak lazım ne yaşadığını bilemeyizki.arkadaşımız zaten hamilelik döneminde epey sorun yaşamıştı yanılmıyorsam ve bu yüzden evham yapması doğal.
    canım üzülme inşaallah bişey olmamıştır.
     
  12. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. nestle76

    nestle76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.048
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    yok be canım hiçbir şeycik olmaz..ben ara ara flaşla çekiyorum bizim oğlanı...
     
  14. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    kafamçokkarıştıkafamçokkarıştıkafamçokkarıştı
     
  16. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar size göre normal olan şeyler bana göre çok önemli olabiliyo hamileyken her gün kızımı karnımda kaybetme korkusuyla 38 hafta geçirdim ardından yoğun bakımda kaldı yaşam ünitesine bağlı şekilde o günler neler çektiğimi tahmin bile edemezsiniz..
    o yüzden bazı konularda abarttığımı düşünüyosunuz ama okadar kolay değil işte.
    kzıım uyuduğunda bile onu izliyorum düzgün nefes alıyomu diye
    hala arasıra rüyamda her tarafında serumlar kablolar olduğunu o doğum zamanını görüyorum..
    o yüzden ayıplamayın beni hassaslığım yüzünden.
     
  18. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. pelincikist

    pelincikist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    AÇıkcası ılk okuduĞumda ben de nolcak kı dedım ama sonra annenın yerıne koydum kendımı gÖzÜnden sakındıĞı bebeĞını bu kadar dÜŞÜnmesı gayet normal bence ÇÜnkÜ altunhan bebıŞın de dedıĞı gıbı daha zorlu rısklı ve tetıkte bı hamılelık geÇırmıŞ..bence Önyargılı olmayalım moral verelım hepsınden daha gÜzel...

    Ewet bı Şey olmaz ben de zannetmıyorum bıraz daha bÜyÜdÜler ılk gÜnkÜ gıbı deĞılller..bende de hastaneye gelıp yanlıŞlıkla flashı aÇık Çekenler olmuŞtu ama bı problemımız yok..ama yıne de Çekmesek daha ıyı olur hayatım...