çok tüylüyüm erkek olmak gerekirmiş

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve yafrimu tarafından 8 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  1. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Çok üzgünüm çoookkızlar ya göğüs uçlarımdaaaaa gogus aramdaaaaa sonracımaaa gobegımdeeee hanı erkeklerın olur ya ınce bı cızgı halınde asagı kadar tüy olur ondan var senağlama

    heryerım kıl tüy yaaa sırtımdaaa bel kısmındaaaa yuzumde tüylüÇok üzgünüm çoook

    tüy yumağı gıbıyım yaaa nıye boyleyım gogus ucunda tüy olan varmı baska gobegınde falan bı ton
     
  2. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  3. sirine

    sirine sırıne Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    tatlımbenım de gogus uclarım da vr caresını bende arıyorum
     
  4. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  5. Beany

    Beany Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    peki hiç jinekoloji ve endokrinoloji bölümünde muayenelerden geçtinizmi?
    çünki kıllanma şikayetleriniz hirsutizmi andırıyor
    öncelikle muayene olmalısınz,sonrasındada eğer hormonlarla alakalı durum söz konusu ise tedavi gerekli,sonrasındada lazer,kıl azaltıcı vb kullanarak rahatsızlık veren estetik görüntüden kurtulmanın yollarını arayacaksınız.
     
  6. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  7. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yok cnm ya hiç muayene olmadım esmerım ondandır dıye düşündüm hep ama bı doktora gorunmekte vayda var eger hormonalse hemen tedavıde azalırmı tuylerımeyvahedigeldismile
     
  8. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  9. buket_246

    buket_246 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım yaa büyük ihtimalle hormonal bozukluk vardır.mutlaka bi doktora git tatlım
     
  10. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  11. ecemmm

    ecemmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende bu tüylerle kafayı sıyırıcam bi hamileliğimde göğüs uçlarımdaki kıllar azaldı bende diyodum bebiş nası emcek diye :)) valla doğumdan sonra emzirdiğim sürece hiç çıkmadı bu arada belim ve karnımdakilerde gitti. peki sonra mı ne oldu şuan oğlum 5 ayı bitti ve ben eski halimdeyim öfff çocuklu oluncada uğraştırıcı...ben bu aralar evde lazer aletlerinin peşine düştüm daha hesaplı ve ekonomik forumlardan yorum topluyorum böyle gitmez yahuuu :))))
     
  12. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  13. deemeet

    deemeet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar peki bu hormon ilaçları kilo yapıyo mu veya başka yan etkileri var mı CADIARZU
     
  14. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  15. _Aysima_

    _Aysima_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    637
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bendede bu sorun var canim benim yaaa hormon bozuklugu ola bilir bende adet düzensizligi odlugu icin kadin doktoruna gitdim kan aldirdim falan bende cok erkek hormonu varmis isde sordum tüylü olmam bu sebebten ola bilir mi diye evet ola bilir dedi ve bende esmerim =) en iyisi sen bi doktora görün canim benim...
     
  16. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  17. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    benimde öyle yaa.. cok sinir bozucu..
     
  18. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  19. Beany

    Beany Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    hormonal bozuklukta ilaç tedavisi biraz uzun sürüyor,en az 1 yıl ,son yllarda tavsiye edilen tedavi süreside 2 yıl civarı diye okuyorum hep.(tabi hastanın şikayet durumuna göre değişebilir bu süre)
    sıklıklada diana 35+aldactone kombinasyonlu tedavi öngörülüyor.
    bazı k.d. hapları steroid yapıda olduğundan kilo alımına dolaylıda olsa sebep olabiliyor ne yazıkki,
    örnek/ diana 35 'in etken maddeleri:siproteron asetat +etinilestradiol
    Siproteron asetat; testesteron blokeridir.
    steroid yapıda olduğundan kilo alımına sebep olabiliyor.
    etinilestradiol da çok güçlü bir östrojen ajanıdır..
    yasmindeki progesteron türevi ödem oluşturmuyor,bu sebeple yan etkisi düşü olan bir k.d. hapıdır,diana 35 ile aynı mekanizmada çalışır,tek fark progesteron türevinin dianadan farklı oluşu ,mekanizma aynı mekanizma ama...
    k.d haplarının başka yan etkilerinden biride vasodilatör etkili olması sebebiyle damar genişletici nitelikte oluşudurki ,çoğu kadın bu ilaçları kullandığında vücudundaki çatlakların belirginleştiğini ifade eder.
    bir başka yan etkide libidodaki azalıştır (ne yazıkki bu yan etki özelliklede cinsel yaşamı başlamış olan kadınlar için hiçte hoş bir durum değildir :))
    sonra depresif durumlara sebebiyet vermesi vs vs..
    not ediyorum ,bu yan etkiler her hastada görülmez,olası yan etkileri yazdım ki zaten görmüş olabileceğiniz gibi prospektüslerdede yazar bu bilgiler..
    fakat herkeste böyle bir yan etki olacak diye birşey yok,her insanın metabolizması farklı çalışıyor.
    yanlız bazı progesteron türevleri vücutta ödem oluşturuyor diana 35 gibi...