Cok zor durumdayım!!

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve tondu tarafından 16 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  1. tondu

    tondu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba,

    19yasındayım. Yaklasık 2.5 hafta once norlevo adlı ilacı kullandım ve ardından normal adet gunumden 4 gun once toplam 4 gun suren az az kanamam oldu ve ardından yaklasık 3 gun kahverengi akıntım oldu. Bugun kahverengi akıntı iliski sonrası tekrar basladı hamile olma riskim var mı?

    tesekkurler
     
  2. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  3. ALeNaM

    ALeNaM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    647
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    neden zor durumdasinki evli degilmisin yoksa.....
     
  4. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  5. dlkkcr

    dlkkcr Yorgunummmm Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    o haptan sonra kanaman olması normal,yanılmıyorsam adet düzenini bozuyor diye biliyorum..Ertesi gün haplarını kullansanda gebelik olusma riski var ama hamile olduğunu sanmıyorum
     
  6. 17 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  7. tondu

    tondu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    Hayır nisanlıyım ancak suan boyle bisi olmasını istemiorum universitedyim henuz cunku.
    umarım hamile degilimdir.
    Peki bu akıntının nedeni ne olabilir?
     
  8. 17 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  9. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    istemiosan neden ilişkiye girdin diye çok yorum gelecek hazırlıklı ol
    ama akıntı adetinle ilgili gibi az az oldu diosun ilaç düzenini bozmus sanırsam
     
  10. 17 Aralık 2009
    Konu Sahibi : tondu
  11. magnilda

    magnilda happy birthday to me Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    normal bişey canım norvelodan ve bu tarz ertesi gün haplarından yaklasık 1 hafta falan sonra adet oluyorsun hamile olma durumun söz konusu değildir %99 ihtimallea.s.