çokk kararsız kaldım ne yapmalıyım bu durumda lütfen yardım

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve winks tarafından 18 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  1. winks

    winks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar yeni katıldım aranıza benimde bir sıkıntım var sıkıntı yaratmaya pek gerek var mı onuda bilemiyorum bugün nedense çok stresliyim sebepsiz yere bende kafama taktım sizlerin yorumlarınızı bekliyorum lütfen kayınpederim yapısı gereği oğlundan hep bişiler ister ben pek umursamam rahatsız etmez beni ama şimdi demezmi bayram tatilinde biryerlere götür bizi oğlum diye bütün sigortalarım attı isteristemez gerçi gitsekte 2günde geri geliriz en fazla okadar ama beni hiç sorunum yokken bir gerginlik sardı eşime nasıl yaklaşmalıyım bu konuda olmaması için istemiyorum çünkü çok sevdiğim söylenemez kendilerini eşimde belki gözüyle bakıyo bu işe zaten bütün yaz ben yoktum tatildeyim bu yaz 1 günlüğüne bile hiçbiryere gidemediler ondanda istiyor bir bakıma kendince haklı ama kendi gitme gibi bir duruma girmez oğlu götürsünmüş yorumlarınız için şimdiden teşekkürler arkadaşlar:uhm:
     
  2. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  3. CERKESKIZI

    CERKESKIZI AŞK'sın SEN (h+e=ayk) Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.762
    Beğenildi:
    280
    Ödül Puanları:
    153
    bana sorarsan kendını bu kadar strese sokma hersey olacagına varır esın onların evladı ve ınsanlar yaslandıkca evlatlarını daha cok etraflarında gormek ıstıyolar onların kendıne aıt bı yuvaları oldugunu dusunmeden adeta kucuk bı cocuk gıbı sefkat beklıyolar haklarımı degıl mı aıleden aıleye tartısılır ama su bı gercekkı bı gun sende onlar gıbı olacaksın evladınla bırlıkte vakıt gecırmek ıstyeceksın sen sımdı buna tepkı verırsen ne kadar haklı olursan ol el kızı istemiyo işte pozısyonuna dusersın 2gunmus 2asır degıl ya hem sevdıgın ınsan ıcın boyle bı fedakarlık yapmak zor olmasa gerek hersey gonlunce olsun sabret canım
     
  4. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  5. canım bırak ya götürsün eşin cok da zarar veren insanlar değillermiş iki günden ne cıkar.bak eşin seni tüm yaz tatile göndermiş eşini de yaşlı insanları da üzme derim ben..sen de git eşine destek ol canım ailecek iki gün gezin ne olacak sanki.
     
  6. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  7. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.893
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    198
    ah canım bu konuyu takma kafana.kimiside böyle işte.onlar eşinin ailesi.eşin için mutlaka ki ilk sırada sen geliyorsundur ama ne biliyim bayramda istedigi için bana yadırganamaz geldi..ama bide şu var kayınpederinin de sürekli böyle taleplerde bulunmaması gerekli bence.sıkacak derecede olmamalı yani.sende sonuçta eşinle başbaşa biyerlere gitmek istersin..malesef ki kim ne derse desin bu benim görüşüm tabi,kızın ailesi kızının evlendigini ve kendine ait bir yuvası ve hayatı olacagını çok çabuk idrak ediyorlar ve hayatlarına müdahale etmiyorlar,ama erkegin ailesi bunu ya çok geç anlıyor yada anlamak istemiyor.bu şekilde de kendilerini ogullarından ve yaşantısına sızmaktan alıkoyamıyorlar.kötü niyetle bile olmasa bu da gelinlerin canını sıkabiliyor...yani canım bunlar kaçınılmaz konular eşine şuanda bişy desen bi türlü demesen bi türlü.en iyisi hiç kurcalama kötü olma.öptüm cnm.
     
  8. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  9. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.838
    Beğenildi:
    1.678
    Ödül Puanları:
    163
    Hep birlikte gidin tatile ne olacak, babası değilmi tabiki oğlundan böyle bir şey talep edebilir. Bunda büyütülecek bir konu göremiyorum.
    Sonuçta size sorun çıkartan biride değilmiş, demekki adamcağızın canı çekmiş, belkide çok sıkıldı bir yerlere gitmek istiyor.
    Bayramlarda kalp kırmak günahtır.
     
  10. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : winks
  11. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Canım, nolur engelleme, bırak oğlu götürsün nereye diyorlarsa.
    Bak bu insanlar yaşlı, bugün varlar yarın yoklar.
    Bayramda 2 günü çocuklarıyla geçirmek istemesinin hiçbir abes tarafı yok.
    Yarın bir gün Allah gecinden versin, bir şey olur sonra çok üzülür eşin, sen de üzülürsün.
    Babam 2 gün bir yere götür beni demişti de götürmedim diye kahrolur.
    Yazık günah. Bu kadar fedakarlığı da yapabilirsin herhalde?
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.