çook acil yardım lütfenn:(:(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve scarlettsebnem tarafından 29 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : scarlettsebnem
  1. scarlettsebnem

    scarlettsebnem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    lütfen yardım edin acnelyse-tretin kullanıyordum haftada 1 kez çok az sürmeme rağmen şuan yüzüm yanık şeklinde kıpkırmızı acıyo ve gereiliyo ayrıca gözlerimde çok feci şiş:S yarın evden çıkmam lazım nasıl geçicek yarına kadar lütfen bir bilen yardım etsin..
     
  2. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : scarlettsebnem
  3. pisisik

    pisisik herkes kendini bilicek! Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    552
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence acile git yan etki yapmış ilerlemeden durdururlar
     
  4. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : scarlettsebnem
  5. sweetpickle

    sweetpickle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bephantehene krem kullan,bir de göz kapaklarına da incecik sür bephantheneni vede göz damlası da kullanabilirsin acnelysin içinde isotretinoin vardı sanırım gözüne yakın biryere sürmüşsen eger krem buharlaşırken gözü kurutuyor...baktın geçmiyor acile git derim ben de..bir de termal soguk su işe yarıyor ama soda sürme yada sürersen bile önceden aç ki gazı gitsin buzdolabında bekletebilirsin sonra hafif hafif oguk olarak sür...