!!cook ilgicc bir gebelik hikayesi!!!

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve nilp tarafından 17 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  1. nilp

    nilp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar bir akrabamin gebelik hikayesini sizlerle paylasmak istedim, umidinizi kaybetmeyin ,asla olmaz demeyin diye
    akrabamin evlendigi ilk seneden beri gebe kalamama problemi vardi, doktor hormon problemi yuzunden cocugunun olmayacagini soylemisti, ama surekli degisik doktorlarda ve sekillerde care aramaktan vazgecmediler, turkiyenin degisik yerlerinde kaplicalara gittiler, degisik bitkisel tedaviler uyguladilar ama hic bir sonuc vermedi,15 yil boyle kosturmaca care arayisi icinde gecti, daha dogrusu gecmis,ben cocuktum ama duyardim hep,15 yillik evliyken tup bebek denediler ama o da sonuc vermedi, bebek tutunamadi dediler dustu,doktor bu yonteminde basarisinin iyi olmayacagini soyledigi icin vazgectiler
    hocalardan care aramaya basladilar
    ama olmadi olmadi olmadi

    artik bebek pesinde kosmanin anlamsiz olduguna karar verip care aramayi biraktilar, kaderimiz buymus deyip normal hayatlarina donduler
    bir gun tam 18 yillik evliyken adet olamama ve bu yuzden asiri sanci nedeniyle doktora gider akrabamiz, adet sokucu versin diye, doktor test yapalim sonra vereyim der, bizimkisi yok gerek yok ben kisirim bir cok tedavi sonucu bebegim olmadi mumkun deil der, ve doktorda adet sokucu ve en guclu antibiyotiklerden yazar, cok sanci oldugu icin iltihap vardir tanisiyla
    15 gun kullan gel olmazsan tekrarlayalim der
    bizimkisi 15 gun kullanir ve yine adet olmadim diye doktora gider
    doktor bu sefer gebelik testi yapar ve sonuc POZITIF
    bir ayliktan fazla hamile!
    antibiyotiklerden dolayi doktor almak ister bebegi ama bizimki razi olmaz
    ve suanda cok saglikli bir kizi var

    biz haala inanamiyoruz:nazar:
     
    Son düzenleme: 17 Ağustos 2008
    jelibon25 ve semisotu bunu beğendi.
  2. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  3. EU1

    EU1 Guest

    umudu inancı kaybetmemeye en güzel örnek sanırım bu..rabbim analı babalı büyütsün..
     
  4. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  5. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    vay beee...Allah verince kac yil gecmis olursa olsun veriyor...
    Ama ne buyuk sans antibiyotikler bebege nasil zazar vermemis hayret valla..
    Allah korumus...bu da demek oluyor ki hicbir zaman umidi yitirmemek gerek bebegim olmuyor diye...
     
  6. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  7. nilp

    nilp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Benguu amin canim
    kancicegim;allahin bir hikmeti iste antibiyotiklerin ve adet sokuturucunun bir zarar vermemesi
    tup bebek denediklerinde hic kimildamadan yatti ,ictigi suya bile dikkat etti denilebilir
    ama rabbim ol dedimi hic bisey engel deil
     
  8. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  9. EU3

    EU3 Guest

    bende paylaşmak istedim çevremde gördüğüm 3 ilginç hamilelik olayını..
    ilki benm çok yakın arkadaşım ,evlendi 10 yıl boyunca denemedikleri şey çalmadıkları kapı kalmadı..inanılmaz bir mucadele veridler madden ve manen ve inanın herşeyi bırakıp umutlarının kesildiği bi anda bebek müjdesi geldi inanılmaz bi sevinçti sağlıklı bir kızımız oldu..arkadaşım nasıl olsa olmaz benm çocuğum sütüm de korur filan diye korunmamış bi duyduk bi daha hamile aralarında 14 ay olan bir kızımız daha oldu..
    diğeride bunun benzeri ama 20 yıl sonrası gelen mucize bir bebekti..
    ve diğer olay farklı ama mucizeden bahsetmek istedim..eşimin teyze kızı 2 oğlu var ve 3. hep kız diliyor hamile kalıo 3üde sezaryenle olduğu için zaten son şansı kordonlarını bağlatıyor..bi kızı oluyor ama takdiri ilahi 1 hafta sonra vefat ediyor..inanılmaz bir yıkım yaşadı kadın bidaha asla olmaz dedi dr.lar hem bir 4. sezaryeni kaldırmaz vücudun ama Allah istedikten sonra herşey olur kadının bağları kendlğnden çözülmüş ve sağlıklı 1 kız doğurmuştu..
    arkadaşlar bu sitede gördümki çok evlat hasreti çeken var..yazım uzun oldu ama hepinize bi umut ışığı olsun istedim..nolur ümidinizi yitirmeyin ..Allah hepinize hayırlı evlatlar nasip etsin..
     
  10. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  11. mavi_ay

    mavi_ay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    774
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Rabbimin işine akılsır erdirilemez
    Verende o vermeyende...
    Bevşşleri analı babalı büyüsün inşallah.Sağlıklı hayırlı evlat olsuna.s.
     
  12. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  13. gubse34

    gubse34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gercekten cok guzel insan bunlari okudukca daha cok umutlaniyor bizde 9 yildir bekliyoruz insallah boyle bir mucizeyle karsilasirimda burda bende yazarim arkadaslar rabbim ol derse hersey olur allah herkese hayirli saglikli evlatl;ar nasip etsin su mubarek gecelerde herkesin dualarini kabul etsin insallah herkese iyi kandiller
     
  14. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  15. garfield

    garfield Rab'bim bana yeter... Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    umudunu yitirmek en kötü şey... inancın varsa bekleyeceksin..... Allah büyüktür... hakkımızda en iyisini şüphesiz O bilir...zamanı gelirse neden olmasın.....
     
  16. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  17. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    evet bende şahit oldum böyle ilginç olaylara .. eşimin kuzeni (erkek) ilk eşinden çocuğu olmuyor diye ayrılmış. 2.eşindende hertürlü çabaya rağmen olmamış 10 yıl. Bunlarda vazgeçmişler ve uzaktan durumu bozuk bi akrabasının parasızlıktan bebeğini aldıracağını duymuşlar çocuğu biz büyütelim demişler. Doğumdan sonra bebeği bizimkiler aldılar ama öz anne baba ile sürekli görüştüler çocuğa küçükken durumu anlattılar çocuk 2 tafarı da anne baba bildi. çocuk 10 yaşına geldiğinde mucizevi bi şekilde bizim kuzenlerin çocuğu oldu bundan 8 sene önce. Karışık oldu biraz sengözlerimebaksanab

    Ve yine biri 8 diğeri 11 yıllık evli iki arkadaşım çeşitli ameliyat ve tedavilere rağmen çocukları olamıyordu. Sonradan 3 arkadaş hepimizin aynı dönemde hamile olduğu öğrendik.:CüvCüv: 5-6-8 mart tarihlerinde doğum yaptık 3üde kız hihoyyyt ilginç ama gerçek
     
  18. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : nilp
  19. ozlem24

    ozlem24 henuz rutbeye daha var:) Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hersey allahin elinde degilmi gercekten cok duygulandim canim hikayeye