çoraplar ve biz

Konusu 'Çoraplar' forumundadır ve fd_didem tarafından 2 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  1. fd_didem

    fd_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba,

    buradan size giydiğim çorap ve ayakkabıları göstermey ecalısacagım,

    yorum yaparsanız sevinirim..
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  3. EU1

    EU1 Guest

    .....................................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  4. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  5. fd_didem

    fd_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba,

    haklısın valla sonradan dusundumde neyse ayakkabılı resimlerimi göndereceğim...ya acaba resmi direk maile nasıl yapıstıracağım ...pc konusunda zayıfımda biraz

    bu arada çorap çeşitlerim çoktur yaz kış giyerim....
     
  6. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  7. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben yorum yapılacak pek bişey bulamadım canım ya.. tamm ayakkabıların var baya bide çokça çorabın var ama hani "bu çorapla bu ayakkabı giyilirmi" diye sorsan yollasan fotoları daha makbule geçerdi senin için... yani çorapları dizmişssin sıra sıra biraz anlamsız geldi bana.. bide son fotoda galiba bi çorapla yakkabı giymişssin yorum bekliomusun onada bilmiyrum ama.. ben pek yakıştıramadım uyumsuz buldum...
     
  8. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  9. gxuxz_gxuxzeli

    gxuxz_gxuxzeli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynen valla.. neden koydun bu kadar resmi anlayamadık..

    üstelikte hepsi paketinde.yaz kış giydiğine emin misin:)
     
  10. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  11. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Neyin yorumu yapılacak ben de anlamadım..?şakkıdı

    Sanırım sen ''ne kadar çok çorabın var, bu çorap koleksiyonundan dolayı seni kutlarız'' dememizi bekliyorsun arkadaşım.CADIARZU

    Yani başka bir yorum gelmedi aklıma.Kutlayayım bari seni...ŞenizCADIARZU
     
  12. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  13. serap61

    serap61 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Tebrikler.....
     
  14. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  15. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    gıydıgın olduguna emınmısın...bunlar paketlı ve cok gereksız bı forum...çok ayakkbın var anladıkkk
     
  16. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  17. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    aynı zamanda çorabında
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fd_didem
  19. feelings_81

    feelings_81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    79
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şekerim yuh diyorum, benim de çok çorabım var ama yanyana koysam bu kadar çıkar mı bilmiyorum
    bu arada foruma da yeni üye oldum, ilk mesajımı buraya yazıyorum