çoraplarım ve fikirleriniz

Konusu 'Çoraplar' forumundadır ve suprensesi tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  1. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  3. AttaQue

    AttaQue Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Japonlar önü kapalı , yüksek topuklu ayakkabılarla bu tarz çorapları giyiyorlar canım.
    Senin yaşadığın yerde bu moda anlayışı yadırganabilir tabi.
    Bilekten biten botlarla olmaz gibime geliyor..
    Converse tarzı ayakkabılarla da hoş durabilir diye düşünüyorum.
    Çorapların çok şeker bu arada , güle güle giy.
     
  4. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  5. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    [​IMG]
    kızlar ilk resmi beceremedim bu çorabımı nasıl ayakkabıyla giyebilirim bana yardımcı olurmunuz
     
  6. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    canım marjinallik sınır tanımaz
    yerinde olsam şöyle yapardım
    kısa bir kot etek
    altına ten rengi yada bu pembeden daha cık bi muz corap
    sonra bu coraplar
    altına da babet yada vintage tarzı ayakkabılar...
    ayakkabıyla aynı renk kemer
     
  8. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  9. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
  10. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  11. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
  12. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  13. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar çoraplarım bunlar nasıl ve neyle giyineceğimi bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
     
  14. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  15. Galateia

    Galateia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.511
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    uzun mavi file çorapla, baklava desenli olanı çizme ile giyebilirsin gibi.üsteki pembe olan bana paris hiltonu hatırlattı çok şeker bişe :) bence onu mavi kot etekle ten rengi çorabın üstüne giyebilirsin altına da bulunduğun yere bağlı olarak ya uygun renk converse yada yumurta burun topuklu giyebilirsin tabii bu son seçenek seni çok seksi gösterebilir :)
     
  16. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  17. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    gurbaa prenses,attaque,galateia tşk ederim fikirleriniz için pembe çorap çok hoş evet ama giyemedikten sonra ama converse fikri mantıklı kaydirigubbakcemile2
     
  18. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : suprensesi
  19. kuusuum

    kuusuum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.174
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    canım pembe çorapların babet yada önü kapalı hafif topuklu bi ayakkabıyla kullanabilirsin ama nasıl bi ayakkabıyla kullanırsan kullan ..kesinlikle mini etek le güzel olur ..bu arada converse ile gerçekten hoş olabilir yani mor bi etek mor bi converse güzel durur sanki üstünede pembeli morlu bi badi ..hoş olabilir.. ...CADIARZUayyy şeker kız gibi olursun ne güzel zaten öylesin ...