cyclo-prognova

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve GAMZELXIX tarafından 31 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    31 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : GAMZELXIX
  1. GAMZELXIX

    GAMZELXIX UĞURBÖCEĞİM GEL ARTIK Üye

    Katılım:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    618
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar Aytun hanım...
    pko lu olduğum için adetlerimi düzenlemek amacıyla cyclo-prognova vermişti doktorum.normalde de tansiyonum çok düşük ve bu ilacı içerken tansiyonum daha da düştü beyaz kısmını zor bitirebildim ve ilacı kullanmayı 4 gün önce bıraktım..3 gündür de siyah kan gibi akıntı geliyo..bu sabah da akıntı kanamaya dönüştü.regl olduğumu sandım ama şimdi yine kesildi...
    ilaçtan kaynaklanıyor olabilirmi..yoksa önemli birşeymidir kontrol için vakit kaybetmemelimiyim...şimdiden teşekkür ederim
     
  2. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : GAMZELXIX
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam evet ilacı yarım bıraktığınız için bu düzensizliği yaşamış görünüyorsunuz. Mutlaka böyle durumlarda doktorunuzla konuşup ilaçlarla ilgili karaları birlikte verin. Gerekli değişikliği doktorunuz isizn için yapacaktır. Sevgiler.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.