D.kontrol hapı sonrası adet kesilmesi

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve burdju tarafından 12 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  1. burdju

    burdju Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Herkese merhaba ben 3 kutu yasmin adlı dogum kontrol hapı kullandım ve bırakmak zorunda kaldım ancak 1 ay oldu adet göremedım 2. kutudan sonra cinsel ilişki yaşamadım en son o zaman adet oldum ve 1 ay geçti ne regl belirtisi var neden kanamam sebebi ilacı bırakmış olmam olabilir mi ? en kısa zamanda doktora gideceğim ancak ilk sizlere sormak istedim..CADIARZU
     
  2. 13 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  3. burdju

    burdju Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Yok mu bilgisi olan veya bilgi paylaşımı yapacak tecrüblerini yazacak arkadaşlar?
     
  4. 13 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  5. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Selam!
    Hiç panik yapma. Ben de yasmin kullandım ve bıraktıktan sonra adetim tam 15 gün gecikti (45. gün adet gördüm). Gerçi ben 2 sene kullanmıştım, sen az kullanmışsın ama yine de vücut hemen alışamıyor demek ki... Doktorum 15 günden fazla gecikme olursa mutlaka gel demişti, 15 güne kadarki gecikmeler olabilirmiş. Ben de hamile kalmaya çalışıyordum, umutlanıp 2 kez idrar 1 kez kan testi yaptırmıştım hepsi negatif çıkmıştı, sonuç olarak 45. gün adet gördüm. 2. adetten itibaren eski düzenine oturdu...
     
  6. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  7. sidelya79

    sidelya79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    687
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Kısa süreler zarfında hapa başlayıp bırakmak regl düzenini bozuyor. Dikkat edin. Doktora danışmanızda fayda var...
     
  8. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  9. burdju

    burdju Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arada topak topak kan geliyor bırde bu ara hep hazır yıyorum ve stres cok.Acaba hamılemıyım dıye düşünüyorum ama amerıkaya geldıgımde hap kullanıyordum ve ilk geldıgımde adet oldum ama sonrasında hemen hemen 2 ay gectı daa olmadım topak topak kan harıcınde kafama takılan bu.
     
  10. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  11. Zeliha

    Zeliha Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    hamile değilsindir. bende ilacı bıraktıktan sonra tam 1ay olmadım yanı toplamda 60 gun falan adet gormedım kac kere test yaptırdım ama negatıftı sonra basladı adetım artık duzene gırmeye basladı ama 3 ay gectı yanı. ılacı bıraktıktan sonra duzensızlık olmaı normalmıs. ben dr gıtmıstım o soylemıstı.
     
  12. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burdju
  13. burdju

    burdju Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76


    Sağol canım ya içimi rahatlattın hiç kullanmamıştım bu hapı bir süre sonra yeniden başlayağım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.