d&p müşterileri, d&pden aldığınız en beğendiğiniz ve en kalıcı parfümler

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve sophronie tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  1. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    kızlar dpden alıp memnun kaldığınız ya da hoşlanmadığınız parfüm adlarını söyleyelim burda.

    ben burberrys weekend almıştım çok memnunum. bi rüzgar esse buram buram kokuyorum :)

    hypnotic poison u beğenmedim yalnız.
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  3. gamze159

    gamze159 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    davidof diye bi parfüm var o da güzel kokuyo.
    arkadaşım kulanıyodu çok güzeldi :))
     
  4. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  5. karabiber01

    karabiber01 11haziran 79.4 kilo Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.202
    Beğenildi:
    503
    Ödül Puanları:
    188
    burberrys wekwnd bende duydumm birinin üzerinee gerçektenn güzel kokuyordu

    birdee şu kokuyaa bayıldımm bennn,baby touch
     
  6. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  7. noa_21

    noa_21 ömerimmgeldiii :))) Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bende yaklaşık 10 yıldır falan d&p den alıyorum parfümlerimi.Ama artık eskisi gibi kalıcı değil.ben önceden bir sıktımmı günlerce kazağımdan gitmezdi koku.şimdi akşama kalmıyor valla.çalışan görevliye söyledim.şikayetçi ilk ben değilmişim...
     
  8. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  9. sm793

    sm793 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    noa_21 arkadaşa katılıyorum
    eskiden daha kalıcı ve alkol kokusu daha azdı
    ve çok daha fazla benziyordu orcinlerine

    ama şimdi öyle değil malesef
    sıkınca boğazı yakan bir alkol kokusu oluyor
    ama kullanıyormuyum malesef kullanıyorum
    ama koydum kafaya artık orcin alcam bende
     
  10. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  11. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    kanka bas parayı orcin al ...orcınlikdengeberensmiliyss
     
  12. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  13. Ardayasbu

    Ardayasbu ARDA & ADA ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.901
    Beğenildi:
    66
    Ödül Puanları:
    153
    kuzenim armani she alıyor d&p den hem acayip kalcı hem de orijinaline çok yakın
    bi forumda da dolce gabbana the one çok kalıcıdiye okumuştum denemek istiyorum.