dabur amla kullanan var mı???

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve LatEtiCin tarafından 3 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : LatEtiCin
  1. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.542
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar saçlarımın istediğim kadar olmasına az kaldı.burda çeşidi bol bi aktar var gittim ona saç uzatmada etkili bişi dedim senden önce de biri geldi ona da aynısını verdim dedi dabur amla yağı..

    kullananlar var mı??

    uzamada etkisi nasıl oldu??

    ben yapıyorum tararken yumuşacık ve çabuk açılıyo..saçlarım sağlıklı uzuyo ama daha da hızlı uzasın istedim..zemuszemus

    kullanan ve sonuç alanlar var mı aranızda??


    ayrıca aktar uzatmada ve saçı beslemede çok etkili mutlaka öneriyorum dedi baya da büyük şişe 12 tl hemen aldımm.baya bi süre gider yanii
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 3 Ekim 2010
  2. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : LatEtiCin
  3. goncagul

    goncagul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ciddi mi evet kullananlar varsa etkili olduğunu düşünen varsa lütfen yazsın o zaman ama cnm o kullandığın sacı canlandırıyo derken parlak mı tutuyo yoksa dolgunlaştırıyo mu benim bir şikayetim de saçlarım çok kabarıyo dalgalı ne kadar saç kremi kullandıysam da etkili olmadı...
     
  4. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : LatEtiCin
  5. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.542
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    cnm kabarması için fındık briyantin çok etkili saçlar hiç kabarmıyo benim az bi üstler kabarıyodu sürüyorum süper oluyo yalnız çok alma eline fındık kadar bile değil az bişi al yay kabaran yerlere yedir bak nasıl geçiyo

    ayrıca bu dabur amlayla saçlar yumuşşak oluyo çabuk açılıyo tararken ve parlak

    ama uzamada nasıl kızlar??

    yardımcı olabilcek var mı??
     
  6. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : LatEtiCin
  7. papatyam58

    papatyam58 ŞipidikYüzenGurbaa Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.984
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    sen ne zamndır kullanıyorsun cnm.?
     
  8. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : LatEtiCin
  9. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.542
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    2 hafta kadar oldu daha cnm :) daha yeni olmuştur yani anca..