Daha dün annemizin...:)

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve cicekcicek tarafından 7 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  1. cicekcicek

    cicekcicek Annecik Pro Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.253
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Kızlar bu akşam geldiler bana yazıcam hislerimi. geçen yıl bugünlerde hamileydik hepimiz. birçoğumuz birbirimizi tanıyoduk burdan. Testler, alınan kilolar, cinsiyetler, ağrılar sızılar derken doğuma kadar yalnız bırakmadık birbirimizi. Anladık mı acaba annelik ne demek bu koşuşturmaların içinde? uykusuz gecelerde yedi yemedi kustu işedi mıçtı derken anladık mı küçük bir meleğin bize ne kadar bağlandığını? Gözünü ilk açtığında flu da olsa bizi gördüğünde ne hissettiğini. GÜn geçtikçe daha çok bağlandığını. farkettik mi yüzümüze bakarken nasıl da heyecanlı olduğunu. uzaktan gördüğünde bile minik kollarıyla çırpındığını. Gözlerinin içinin parladığını. kokumuzla mahsunlaştığını, ilk aşkı gibi bizi sevdiğini. hem de her halimizle. Anneyiz biz en güzeliz. Gökten inmiş bir meleği dünyayla tanıştırıyoruz. onlara yaşamayı öğretiyoruz. Yemeyi, içmeyi öğretiyoruz, oynamayı, paylaşmayı bunun gibi dünyevi birçok şeyi. Peki onlar bize ne getirdiler cennetten? Taaaaaa eskilerden gelen unutulmuş bir duyguyu karşılıksız saf sevgiyi getirdiler. Biz onlardan gerçekten sevmeyi öğrendik . Ölümden daha bir korkar olduk onlar geldiğinden beri. Biz gidersek onlar yalnız kalmasın diye. Önceliğin artık biz değil onlar olduğunu gördük. Gerçekten onlardan önemli birşey var mı ki? hiç sanmıyorum. Bazen bu sitede bebeğini kaybeden zavallı annelerin yazılarını okuyorum. Allahım nasıl bir acıdır tarifsiz... Onu alma Allahım diyorum çaresiz. Hediyemi benden alma sakın. Meleğimin acısını gösterme. Mutluluğunu göster, büyüdüğünü, mezun olduğunu, evlendiğini göster Allahım. Başka ne dileyebilirm ki anneyim ben değil mi? Annemi de daha bi çok seviyorum sanki artık. O da bana bakarken bunları mı hissediyordu. Evet:) kırdıysam onu üzgünüm diyorum kendi kendime. Ama gerçekten kırılmamıştır hiç bana bende onun meleğiyim çünkü. Hayat ne garip bir döngü.

    Daha dün annemizin kollarında yaşarken
    çiçekli bahçemizin yollarında koşarken
    şimdi bebekli olduk topikleri doldurduk
    sevinçliyiz hepimiz
    Yaşasın forumumuz. naniknanik
     
    Son düzenleme: 7 Eylül 2009
  2. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  3. ceyo16

    ceyo16 Annesinin gülü Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.860
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Çiçeeeeeeeeek naptın sen be kuzum,ağlattın beni.
    Ben de anne olduktan sonra yaşama daha bağlandım,yaşamak daha anlamlı artık benim için,ölmek istemiyorum artık,yaşamak istiyorum,kızımla yaşlanmak istiyorum,onun mutluluğunu sevincini başarılarını paylaşmak istiyorum.
    Veeee annemi daha çok seviyoruummmmmmmmmm!
     
  4. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  5. cicekcicek

    cicekcicek Annecik Pro Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.253
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ne bilim ya akşam o uyudu gittim baktım başucunda o kdr güzel uyuyoduki yavrum. Aklıma bir anım geldi küçükken bi bebeğim vardı onu o kdr çok severdim ki gece yatarken dua ederdi m ALlahım nolur sabah kalktığımda o canlı olsun diye:) Can o bebeğe çok benziyo dedim kendi kendime galiba duam kabul olmuş sadece 20 yıl beklemem gerekliymiş:)
     
  6. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  7. dilekruzgar

    dilekruzgar dıgıdıdıgıdı Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    584
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çiçek yaaa gece gece ağlattın beniii mafoldumbenmafoldumben
    ben de bugün kuzumun çamaşırlarını katlıyordum kokuyu içime çektim ağladım ya mutluluktan , hislerinin tamamını ben de hissediyorum kendim yazsam bu kadar iyi ifade edemem ,teşekkürler
     
  8. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  9. ceyo16

    ceyo16 Annesinin gülü Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.860
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Ne güzel,işte bunda sonra hayatın hep Can lı olacak.
     
  10. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  11. aliye83

    aliye83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çiçek gerçeekten hepimizin duygularına tercüman oldun. ben de çok mutluyum. bebeğim benim herşeyim. bazen ona bakarken içimde tarifsiz bir duygu yoğunluğu bi coşku oluyor.ağlayasım geliyor ona baktığımda çoğu zaman. ALLAHIM bizi ayırmasın acılarını üzüntülerini göstermesin inşallah.
     
  12. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  13. demirim

    demirim annesinin lokumu Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    çiçek valla helal olsun anneliği bi çırpıda nasılda güzel anlatmışsın
    çok güzel ellerine yüreğine sağlık
    bende hep bi kız bebeğim olsun isterdim ama
    demire hamile kaldığım ilk günden beri onun erkek olduğu içimden geçerdi
    hatta dr. bize cinsiyetini söylediğinde herkes put kesilmiş bi tek ben gülüyodum
    cnm bnm canla ve eşinle vede diğer bebişlerinle çok mutlu uzuuunnn huzurlu bi hayat gçir inş.
    anne olmak bu dünyadaki en ulvi görev
    bende günlerdir demirin büyüdüğünü ve kardeşini hayal ediyorum ve her aklıma gelişinde
    tüylerim diken diken oluyo
    biz bu dünyada onları hayata getirerek en doğru kararı verenlerdeniz
     
  14. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  15. sev_rey

    sev_rey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.427
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çiçekcim çok güzel anlatmışsın valla daha büyüyecekler peşlerinden koşucaz düşecekler onların canları bir yanacak bizimki iki misli ,allah hiçbir zaman ağzımızın tadını bozmasın bütün güzel günlerinde yanlarında olmak nasip etsin....
     
  16. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  17. denizela

    denizela Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de 2 gündür duygusalım tam bugün gülerek başlamıştım ki sabah sabah ağladım yine..ama gidip kızıma sarılarak hemde.bende kaç gündür yorgunluk koşuşturma içinde tam anlıyo muyuz değerini diye düşünüyordum ki duygularıma tercüman olmuşsun ve bende sanki annemi daha çok seviyorum..allah hiç kimseyi yavrusundan ayırmasın..
     
  18. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : cicekcicek
  19. sinemsin2811

    sinemsin2811 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    692
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım yaaa gÖzlerım doldu valla sabah sabah kızımı da Özledım..... DÜŞÜncelere tercÜman olsun hakıkaten ..........