Defolu İkizler

Konusu 'İkizler Burcu' forumundadır ve Elif tarafından 13 Mart 2007 başlatılmıştır.

    13 Mart 2007
    Konu Sahibi : Elif
  1. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.608
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
    Sen hızlı ve pratik düşünebiliyorsun ama kendinden çok şey verip karşındakinden az şey bekliyorsun, yani akıllı geçinme! Ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilgine...
     
  2. 1 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : Elif
  3. **kardelen**

    **kardelen** Guest

    şizofren mi? ilk defa duydum .
     
  4. 19 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  5. bonita

    bonita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İkizler burcunu kıskanmayalım lütfen hııh
     
  6. 23 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  7. elwing

    elwing Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yok yok ben bu kadar düşünmeyle potansiyel bir şizofrenim zaten haklı olabilir :) hakaret sayılmaz pek uyanlarda çıkabilir :KK66:
     
  8. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  9. AHU

    AHU Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ikizler'e laf yok arkadaşlar. zekasına şapka çıkarın lütfennaniknanik
     
  10. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  11. EU1

    EU1 Guest

    heheheheheheh evettttttttttttttttttttttttt
     
  12. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  13. AHU

    AHU Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ha şöyle! kıskanmayın aman ha ! :nazar::nazar::nazar:
    ikizler'i çıldırtmayın laelaelaelaelae
     
  14. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Elif
  15. Yagmurun_kizi

    Yagmurun_kizi Çocuklarım benim herşeyim... Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6.654
    Beğenildi:
    8.428
    Ödül Puanları:
    113
    allam allam
    sankı kendılerı sutten cıkma ak kasık
     
  16. 13 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : Elif
  17. selena

    selena araştırmacı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    şizofren olmamız doğaldır sonunda saniyede beynimizden binlerce şey geçiyo benimki uyurken bile yoruluyo canımm.
     
  18. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Elif
  19. gemxixnxix

    gemxixnxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    okadar cok sey dusunuoruz o kadar cok zekıyızkı
    beynımız sureklı ıslıor e sızofren olma ıhtımalımız bıle olsa yınede merkurılerız gemınıyız yanı zekı ıkızlerızz