değer 5-157 çıktı

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve aryaa tarafından 25 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  1. aryaa

    aryaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.824
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    :1no2:Kızlar bugün kan testi yaptırdım sonuç bu adet tarihim 2 gün geçti idrar testinin 2.çizgisi silik çıkıo sizce kesin hamilemiyimdir.dr gitmedim henüz labratuarcı kadın demişki dış gebelik olabilir korktum yardımcı olun bana akıl verin
     
  2. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  3. elavinya

    elavinya Başarmanın yarısındayım,başaracağım dedim çünkü :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.485
    Beğenildi:
    484
    Ödül Puanları:
    188
    bak arkadasım korkma hamilesin ve aklına kötü bişey getirme ilk günden kimyasalmı diye korkuyorum demişsin aynı seyleri yasayan bi intenet kullanıcısıyım bende sorunda cok arastırmaktan gibi geliyo bana çünkü ilk günler kimyasalmı diyosun sonra kese görünüyo bebiş daha görünmüyo dış gebelikmi diyosun sonra bebek görünüyo kalp atışı yokmuki acaba?deniliyo kalp atmaya baslıyo duracakmı?düşükmü olcak kanama var vs vs vs çıldırma noktası ve hamilelik sevincini yasayamama ben okuduklarımdan cok etkilendim artık takmıyorum ama ilk günlerim mutlu gecmedi bu yüzden çok sükür simdilik sağlıklı bebeğim dert etme keyfini çıkar
     
  4. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  5. milkshake

    milkshake Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.067
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben bu silik çizgilerden anlamam bence en mantıklısı gidip kanda beta hcg baktır sayı olarak öğren... bu silik çizgiler kafa karıştırmaktan başka bir şey değil ... kanda yaptıracaın beta hcg de çıkan sayı 5'den yukarıysa büyük bir ihtimalle hamilesindir...
     
  6. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  7. aryaa

    aryaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.824
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    doğru sölüosun elevinya sevincimi yaşıyamadım inanki ama hep o kadın yüzünden iiçime bir kuşku düşürdü ama senin konuşman inan rahatlattı beni.birde dediğin gibi nette çok araştırıyoruz galiba ondan.umarım herşey yolunda gider benimde.:CüvCüv:a.s.
     
  8. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  9. xmoye_x

    xmoye_x Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm hayırlısı olsun inşallah hamilesindir aama ben kan testi sonunucu anlamadım :uhm: 5 mi 157 mi 157 ise kesin hamilesin cnm ?
     
  10. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  11. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım tebrikler hamilesin hayatım :) tadını çıkar canım böyle herkezin dediklerini kafana takma.çünkü herkezin yaşadığı ve duyduğu farklıdır.herşey çok güzel olucak merak etme hamişliğin tadını çıkarmaya başla bakalım :) iyi haberlerini bekliyoruz canım....
     
  12. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  13. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    canim degerin sadece 5 mi yoksa 157 mi eger 157 ise labaratuardaki kadin nerden cikarmis dis gebeligi????hamilesin kesinlikle ama 5 se bilemem....
     
  14. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  15. aryaa

    aryaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.824
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim kızlar hamileyim galiba:)))yanlız acayip akıntım var.rahatsız edio beni.
     
  16. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  17. Kizil Deniz

    Kizil Deniz Acil tıp teknisyeni :)Yiğit anası Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    119
    Ödül Puanları:
    153
    elavinya arkadasımıza katılıyorum canım herseyi bilmek bazı zamanlar hiç te iyi olmuoy yok kımyasalmı yok dış mı yok kalbi atıyomu yok kese görünüyomu bende aynı bu kargasalarla gecti kac ayım halada oluyo :roflol: akıntı normal canım gebelıkte oluyor hayırlı olsun dıyorum böyle şeylerı takma kafana hersey yolunda gider Allahımın izniyle a.s.
     
  18. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aryaa
  19. aryaa

    aryaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.824
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    doğru sölüosun kızıldeniz öle yapıcam pozitif düşünücem sanada Allah hayırlı doğumlar sağlıklı bir melek nasip etsin:Saruboceq:özel bir hastanede kan verdim galiba ultrasyona gireyim para kazansınlar diye o lafı attılar ortaya.günahlarını almıyayım ama hastanler böle oldu artık.ALLAHIM bu mübarek ayda yüzümü güldürdü herkesin güldürür inşallah. buarada mehaycım değerim aynen şöle BETA HCG= 156,32 HIGH NORMAL DEĞERLER ..5 YAZIO birkaç gün sonra tekrar test yaptırıp bayramdan sonrada doktora gitmeyi düşünüyorum.zaten reglim daha 3 gün geçti sonuçlar çabuk çıktı aslında.galiba inanamamın sebebi hiç belirti görmemem şimdi şimdi başladı belirtiler.saolun arkadaşlar dün çok moralim bozuktu hepiniz bana destek oldunuz.iyki varsınız.ben uzağa evliyim yakınınmda kimsem yok eşimin ailesinde de genç yok beni anlıyabilecek hemen cvpladınız sorunumu nasıl teşekkür etsem azdıır size.:1hug:a.s.a.s.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.