demet akalının evini gördünüz mü?

Konusu 'Salon ve Günlük Oda Dekorasyonu' forumundadır ve darkolive tarafından 13 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  1. darkolive

    darkolive eski obez, şimdi lopez :) Pro Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.931
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar son günlerde bütün magazin programlarında demet akalının evini gösteriyor kaydirigubbakcemile3denk gelirseniz banane deyip geçmeyin gerçekten muazzam bir ew dekore etmişler yani kalorifer peteklerinin üzerinde bile sworoski taşlar var hihoyyytelektrik düğmelerinde her yer kocaman devasa avize ve aynalarla dolu izlemenizi tavsiye ederim...

    hergün hırsız girer o ewe ya valla kalorifer peteklerini bilem sökerler:umursamaz:
     
  2. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ben gordum ve cok kiskandim valla ne yalan soyliyim.
     
  4. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  5. babykuzum

    babykuzum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben sade ama güzellikten yanayım örneğin sırf beyaz severim göz yormasın isterim bana biraz göz yoran bi ev gibi geldi.evde konfor var ama eşyalar sadece süs gibi
     
  6. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  7. asiye1985

    asiye1985 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.363
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bence sırf gösteriş olsun diye döşenmiş bir ev bir yuva sıcaklığı taşımıyor her şey o kadar ihtişamlıki sanki bir şatoda sanıyorsunuz kendinizi.sanatçı ceylanın evide böyleydi .abartı olmadan şıklıktan yanayım ben beni çok kastı onların evi
     
  8. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  9. pinkperi

    pinkperi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben hiiiiçç beğenmedim,sırf gösteriş amacıyla yapılmış bir ev bence,herşey parlak,gözalsın diye heralde.vitrin gibi bişey işte..zaten o nedenle magazinlerde geziyor..
     
  10. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  11. Tanem

    Tanem Benim canım oğluuuuuummmm Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.066
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Ya merak ettim bakındım nette ama foto bulamadım:kızgın:
     
  12. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  13. DIONYSOS

    DIONYSOS :) nasılım??????? Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.244
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Sonradan görme olduğunu insan bu kadarmı onaylar seçimleriylee..
    Yaprak dökümündeki adam vardı ferhundenin kocası valla iyi çift olurlardı ikisi..
    O kadar masraf etmiş yazık ...
     
  14. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  15. SeHNaz

    SeHNaz Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.895
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    bende görmedim cok merak etdim amaa
     
  16. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  17. ArmutTatlisi

    ArmutTatlisi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.070
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Görmedim, ben severim de Demet Akalın'ı daha bi merak ettim bulan varsa hayrına bi koysa fotoları.
     
  18. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : darkolive
  19. ela

    ela Guest

    sonradan görmelerin işi olmuş evi hiç beğenmedim yatak odası hele avize yataktan büyük kaydirigubbakcemile3