deneyimli büyüklerim ve yaşıtlarım yardım eder misiniz

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve eva_55 tarafından 11 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  1. eva_55

    eva_55 Guest

    öncelikle selamlar herkese bana bi konuda yardımcı olabilir misiniz lütfen buna ihtiyacım var .şuan 18 yaşımdayım ve seneye üniversiteye başlicam ve saç rengimde değişiklik yapmak istiyorum şuanki saçım kumral yani kahverengi tonlarında gözlerim mavi ve beyaz tenliyim ve boyatmak isteğim renk olarakda siyahtan başka renk düşünemiyorum sizce ne yapmayalım lütfen yardımlarınızı bekliorum:eek::asigim:
     
  2. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  3. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Ay canım benim üniversiteye başlıycakmış..Şeniz.Aman da aman inşallah..

    Tabii üniversiteli olunca da imaj yapcan de mi? Seni gidi seni..:jeyyar:

    Bak şekerim illa ki saç rengimi değiştiricem diyorsan ki bence hemen boyatma derim ama yine de; karamel rengi gibi birşeyler olabilir..
    Gözler mavi ten beyaz süper olur..a.s

    Sakın ola ki, sarı_röfle renklerine girme şimdiden.Yaşını büyük gösterir.:nazar:

    Zaten ortalık küçük Aysun Kayacılarla dolu..:1closedeyes:Yaşları 18-19 ama görüntü 30..Öyle olma..

    Siyah da sert bir görüntü veriyor bana göre, en iyisi karamel gibi..SEVGİLER.
     
  4. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  5. pipirikli

    pipirikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    yerimsenibenyerimsenibenyerimseniben
    eğer koyu yani siyah yapmak istiyor isen bence ilk önce koyu kestane tonu yap hem siyah gibi duruyor hemde ileride değiştirmek istersen siyahı akıtmak zor olur koyu kestanede aynı sonucu verecektir sihay bir görünüm
     
  6. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  7. dilara22

    dilara22 kalk gidek dağlara :) Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bal renginede boyatabilirsin beyaz tene gider
     
  8. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  9. lunet

    lunet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    426
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence koyu kestane daha iyi canım..yaşına uygun..yakışır sana ..sevgilerimle...
     
  10. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  11. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    evet bence de karamel yada bal rengi gölgeler daha yumuşak ve doğal bir görüntü elde etmene yardımcı olur yerimseniben
     
  12. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  13. derin_ceren

    derin_ceren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mavi göz ve beyaz tene siyah saç uzun saç yakışır bence :)
     
  14. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  15. minikiz

    minikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    katılıyorum
     
  16. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  17. çikolatagelin

    çikolatagelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.209
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bencede karamel tonları daha güzel olur
     
  18. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eva_55
  19. sesa

    sesa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    canım şimdiden başarılar eğitiminde..bence güzel gider siyah ama çok sert bi ifade verir bence yaşına göre.daha yumuşak tonlara git bencede.