deneyin ve görün anında etki (lekelr-çiller-sivilce ve siyah nokta için)

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve DestinaX tarafından 13 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  1. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Kızalr bu karışım süper bişey anlatcam şimdi anında etkiyi görebliyosunuz şimdi bi kasenin içine bi yemek kaşığı kadar bebek pudrası krem haline glecek kadar gül suyu ve nohut büyüklüğünde diş macunu koyup iyice karıstırıyoruz.yüzüüzün her yerine sürüp 20 dk bekletip duruluyoruz aynaya bakın ellerinizlede hissedin süper oluyoo zemuszemus bunu hergun yapablirsek çok iyi ama üşenipte yapasımız gelmessede haftada en az 3 kere kesin yapalım isteyenler yanii
     
    Son düzenleme: 13 Ağustos 2009
  2. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  3. Larina

    Larina CarpediEm Daha NE DİYEM:) Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.446
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    bu yağlı ciltler için değil sanırım gülsuyunun yağlı ciltlere iyi gelmediğini duymuştum çünkü..
    birde ne yapıyor yani yüze sadace yumuşaklıkmı etkisi nedir arkadaşım
     
  4. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  5. epaq

    epaq Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.373
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Diş macununu yüzün heryerine sürmek hiç akıllıca bir çözüm değildir.
    ıçerdiği flor ciltte tahrişe neden olur.
    Hele bunu hergün yaparak kendi ellerinizle tedavilik durum yaratabilirsiniz.
     
  6. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  7. orchidea

    orchidea Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.414
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim arkadaşım da yüzündeki siyah noktalara diş macunu sürerdi. hatta kendi ağzıyla da bunun çok zararlı olduğunu da itiraf etti. diş macununa dikkat derim ben...
     
  8. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  9. Larina

    Larina CarpediEm Daha NE DİYEM:) Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.446
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    diş macunu zararlı,gülsuyu yağlı ciltlerde sivilce yapıyor..en iyisi pudrayı sürmek olucak..
    limon lekelere iyi geliyor.asitli ama yağlı ciltte iyi sonuçlar elde ettim şuan yüzümde hatta
     
  10. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  11. dlrbsk

    dlrbsk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben sivilce sorunu için zeytinyağlı sabun öneriyorum arkadaşlar. gerçekten harika bir şekilde sivilcem kalmadı.daha 1,5 ay öncesinde kırmızı kırmızı kocamanlardı . yüzümü yıkayınca havluyla silemiyordum o derecelerdi.ama eser kalmadı.Cildim yağlı ve gül suyu gerçekten de sivilceleri fazlalaştırıyor.
     
  12. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  13. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    kızlar bnm cildmde aşırı olmasada yağlı ama bu karışımı yapınca gergin kadifemsi bi cildim oluyo dişmacunun cok az bişy katılıyo zaten içine bilmem ben memnun kaldım birde çillerim var onlarında rengini actı paylaşıyım dedim
     
  14. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  15. suskun_prenses

    suskun_prenses Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben denedim açıkcası çok güzel bir etki bırakıyor yüzde hem yumuşatıyor hemde lekeleri gideriyor arkadaşlar
     
  16. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  17. Ece1

    Ece1 Guest

    epaq diş macununun sivilceye çok iyi geldiğini duydum. sivilcenin üstüne sürüp 20 dk bekleyip yıkıyomuşsun geçiriyomuş. belki onun için olabilir. başka neye etkisi vae bilmiyorum.
     
  18. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  19. Ece1

    Ece1 Guest

    destinax ne zamandır kullanıyosun. ben de çillerimden kurtulmak istiyorum. malum yaz dönemi iyice çiktilar. tamamen yok olmasinin çarelerini ariyorum ben de.