deowell göğüs büyütücü bant kullananların gorüşleri buraya

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve ozlem44 tarafından 18 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  1. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :tey arkadaşlar ben dün basladım kullanmaya ıkı kutu siparişi verdım umutluyumda musteri temsilcileriyle konustum garanti bile veriyolar en azından kullanmadım diye pişman olmıyacağım eger sızlerden kullananlarda varsa etkılelrını yazalım olumlu veya olumsuz... simdiden teşekkurler ılginize
     
  2. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  3. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar arkadasım 20 gundur kullanıyo buyume oldugunu soyledı ıkıncı paketı bıle sıparıs vermıs
     
  4. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  5. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar 3. bantı yağıstırdım inanılmaz derecede fark var hıssedebılıyorum bınu bır ay kullandıktan sonrakı halını dusunemıyorum bıle:KK70:
     
  6. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  7. ephot

    ephot Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    canım sen bu bantı nereden aldın? ben de almak istiyorum
     
  8. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  9. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasım kendı sıtesınden ıkı kutu sıparıs verdım cok emnunum ıkı kutu bıtırdıkten sonra .bıle almayı susunuyorum kalıcı sonuclarmıs deowell yaz googleden cıkar sıtesı
     
  10. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  11. zehre

    zehre Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım acaba adetindemi yakın bu kadar cabuk olması normalmi......yani adetinde yakınmıolumunekankayizsmile
     
  12. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  13. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yok arkadasım bende zaten o dedıgın olmuyo yanı adetım yaklastıkca gogsum felan sısmez zten adetımde yakın degıl farkedebılıyorum gercekten etkılıymıs bende sızın gıbı ınanmadım ama en azından zararlı cıkmam dıye aldım menunumsımdı.bandı yapıstırdıgım yer delı gıbı kasınıyo ve goguslerım agrımaya baslıyo buda bırseyler oldugunun gostergesıdır bant yuzde yuz bıtkısel oldugu ıcın her hangı bır yan etkısıde yok ayrıca
     
  14. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  15. Zumra1989

    Zumra1989 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    özlem bu bantın fiyatı ne ?
     
  16. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  17. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasım 59 mılyon ıkı kutu aldım kargo dahill114 mılyona mal olduertesı gun geldı hemen
     
  18. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  19. asis

    asis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.945
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba arkadaşlar
    bu bantı bende çok araştırdım % 100 diyor
    ve kullandıktan sonra kesinlikle küçülmüyor diyor

    65 tl ye aldım ben bugün kargoyla elime geçti.

    1 saat öncede yapıştırdım. inşallah faydasını görürüm.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.