Deprem oldu

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve DEVDAS tarafından 10 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  1. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ayy elim ayağım titriyo az önce nasıl sallandı avizeler falan
    başka yerde deprem oldu biz sallandık sadece sanırım
    inşallah büyük bişey değildir
     
  2. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  3. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kayseri senağlama
    elim ayağım titriyor yaasenağlama
     
  4. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  5. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet iyiyiz elh.. çok şükür
    ay yiğenim falan içeride uyuyor
    allahtan çok şiddetli olmadısenağlama
     
  6. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  7. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    korkma canım yaaa şaşırdım kaldım yaa...
    Allah'ım sen bizleri koru yarabbim.
     
  8. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  9. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    amin arkadaşım çok saol
     
  10. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  11. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    amin canım bayramda da ankarada deprem olmuştu biz hissetmiştik
    yine başka bir yerde oldu biz hissettik sanırım inşallah çok şiddetli değildir
     
  12. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  13. Zana_zana

    Zana_zana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    139
    Ödül Puanları:
    113
    geçmiş olsun canım Allah daha beterinden saklasın
     
  14. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  15. DEVDAS

    DEVDAS 29.05.2010... Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.296
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ya kayseriye yakın şehirlerde bulunan arkadaşlar hisseden oldumu başka
     
  16. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  17. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    iyide bu deprem olan yer neresi ki

    bir kaç arkadaş sormuş ama cevaplamamışsınız

    geçmiş olsun
     
  18. 10 Kasım 2008
    Konu Sahibi : DEVDAS
  19. oferma

    oferma Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    Gunesli Kocasinan Kayseri diye yaziyo 3.7 siddeti