depresyon ilaclari

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve kabakiz tarafından 25 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  1. kabakiz

    kabakiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    113
    merhabalar size bir sorum olucak.insallah cevaplarsiniz.ben normal bi depresyon ilaci icmekteyim gün de bir defa iciyorum sabahlari.ismi paxil..ve bi yandan dogum kontrol hapi kullanmaktayim.bu kullandigim depresyon ilaci kontrol hapima etkisi olurmu yani etkisini azaltirmi.lütfen beni acilen aydinlatirsaniz sevinirim iyi geceler
     
  2. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  3. kabakiz

    kabakiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    113
    ha bide doktor hanim bu ismini verdigim ilaca yeni basladim.türkiyeye izne gittim.kontrol hapim bitince 7 gün ara verdim.bu arada bir gün adet oldum.simdi türkiyeden geldim ve geldikten bir hafta sonra tekrar adet oldum bugün bitti 5 gün sürdü.ne oldum anamadim.cogu kisiler hava degisikliginden kaynaklandigini söylüyorlar.ama bu depresyon hapini daha bir hafta kullanmakla hormonlarimi bu kaadr cabuk bozabilirmi acaba.o ilaci icmek istiyorum ama hormonlariminda tamamen bozulmasini istemiyorum.nasil yapmaliyim bana akil verin lütfen....
     
  4. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  5. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    selam paxil kullanmakla doğum kontrol haplarının etkisisni değiştmez. adetinizde olan değişiklik eğer ilaçlarınızı düzgün kullandı iseniz önemli değildir.sevgiler.
     
  6. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  7. ayla_052

    ayla_052 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2010
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba bende prozac kullanıyorum 3 aydır ama bi faydasını görmedim.anlamadım niye faydasız ya da ben mi oyle algılıyorum.delirecem ya ilac etkisiz gelince sinirden doktora koşasım geliyor.yardım edin.
     
  8. 26 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  9. kabakiz

    kabakiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    113
    benim kulandigim bu depresyon ilaci bana bir haftada etkisini gösterdi.herseye banane diyebilmeye baslamistim tam.ama biraktim adetim düzensiz gelmesine bu ilaca bagladim.o yüzden tekrar kllanmak istiyorum bu ilaci doktor hanima sormak istedim.bu arada tesekkürler doktorumuz.yani iki ilacda ayni anda kullanabilirim.herseyi zamaninda alan biriyim zaten iki sene oldu kontrol hapini kullanali.öyle olmusumki aksam saat 10 olldumu uyusam bile tik gözlerimi aciyorum.
     
  10. 26 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kabakiz
  11. ayla_052

    ayla_052 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2010
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bana hiç yaramadı o ilacı veren doktoru boğasım geliyo ya sinirden....
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.