Derdi dayak olan arkadaşlar

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve yeldadogus tarafından 17 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  1. yeldadogus

    yeldadogus Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    forumda sürekli dövülen. boşanması artık çekmemesi gerektiği hakkında yorumlar yapan birçok mesaj olmaya başladı. bu durum okadar üzülüyorum ki. kimse hak etmez. severde döverde gibi terimler çok yanlış. çok üzücü. bi abla anlatmıştı. bir bayan eşinden dayak yiyormuş. arkadaşıyla paylaşmış (abla dediğim kişi).

    ablanın tavsiyesini aktarıyorum
    canım, adam milleti birkez alıştımı devam eder. o sana dövmek için saldırdımı. sende ona saldır. elini sallarken bak yüzünü çizerim elaleme rezil olursun sakın birdaha böle birşey yapma, eski ben değilim de. demiş.

    nasıl olduysa bu konuşmadan sonraki bir zamanda gene eşi dövmeye kalkmış. aynen o ablanın dediği gibi davranmış, tehdit ederek. adamın pijamasının cebini bile söktürmüş saldırırken. o son dövme girişimi olmuş adamın. hatta adam okadar etkilenmişki o günden sonra pijama bile ortadan kalkmış.

    dayak hoş birşey değil. kadının kendini korumayı öğrenmeside lazım. Allah düşmanıma bile vermesin. belki başına bu tür olaylar gelenler için yazdım.
     
  2. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  3. Madamiks

    Madamiks Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.397
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    Verdiğiniz örnek gayet yerinde,ellerimiz armut toplamasın bizde karşılık verelim.Ya susup sineye çekip dayak yiyeceğiz ya da o an o adamı terk edeceğiz.Bence en akıllıcası karşılık vermek :nazar:
     
  4. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.630
    Ödül Puanları:
    363
    Ayy ben yapamam!!!mafoldumben
    Birine vuramam ben!!!
    Zaten biri de bana vuracak olsa korkumdan ölürüm herhalde..
    Ufacık bişiyde bile psikolojisi bozulan ben bir tokat yesem bayılırım sanırım..akannehir
    Allahım şidddet yaşatmasın hiç kimseye sözlü de fiziksel de..:çok üzgünüm:
     
  6. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  7. DepresifPolyanna

    DepresifPolyanna instagram:Camgoz_tasarim Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.370
    Beğenildi:
    6.549
    Ödül Puanları:
    238
    Evet bunu bende söylüyorum hep, o size vururken siz hiç kendinizi savunmuyor musunuz?
    Bilemiyorum ben dayak yesem arada bir kaç tane okkalı da patlatırım canım yanmış aşağılanmışım girişirim Allah ne verdiyse. Allah kimseye yaşatmasın tabi bu bir çözüm değil, ama o an öylece durup dayak da yiyemem.
     
  8. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  9. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Aynen bende,ekmek atana ekmek atarım ama 1 taş atanada 3 taş atar kafasını kırarım.Huyum çok kötü.
    Allah korusun ama fena saldırırm eşime o durumda.Ben dayak yiyorsam o da kurtulamaz elimden.
     
  10. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  11. reneta80

    reneta80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    625
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Tamam kendimizi savunalım da böyle ilişki mi olur böyle evlilik mi yürür ? kadın kocasına koca karısına mahalle çocukları gibi dövüşelim mi? Ben de durmam ama ertesi gün ilk işim boşanma davası açmak olur.
     
  12. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  13. yeldadogus

    yeldadogus Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim demek istediğim adamın ilkine cüret etmesini önlemekti. birçok kadınımız. ses çıkarmadan dayak yiyip oturuyor. çok azı boşanıyor.
     
  14. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  15. DepresifPolyanna

    DepresifPolyanna instagram:Camgoz_tasarim Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.370
    Beğenildi:
    6.549
    Ödül Puanları:
    238
    Yani...
    Bizde bu bağlamda konuştuk. Tabi ki böyle evlilik olmaz, çocuklar sağlıklı büyümez şiddetin olduğu evde. Ama buna yeltenen adam da bilmeli karşısındakinin dayağı yiyip oturmayacağını.
     
  16. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  17. BEBEKKAFA

    BEBEKKAFA Yağmur'umu bekliyorumm:) Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.684
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    61
    valla bende durmam öyle sap gibi....en nefret ettiğim şey....vurmak ne demek yaa..hem kadına ,çocuğa,insana ,hayvanlara....çok aşağlayıcı bişey....

    ama kesinlikle bana vurulursa karşılığını veririrm...tabiki gücümüz onlarla bir değil ama kadınlarda o kadarda zayıf değil,tırnak olayı kesinlikle çok can yakar.....

    elbette bu şekilde evlilik yürümez ama arkadaşların dediği gibi bu ilk yeltenmede yapılırsa devam gelmez zaten ha gelirsede bende kesinlikle doğruu boşanmaya giderim....yok öyle anam babam dayak yiyim diye evlendirmiyor beni...:umursamaz:
     
  18. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yeldadogus
  19. senanaz

    senanaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    zaten bir evlilikte dayak varsa zaten o evlilik değildir, sadece sürnmektiralsanaalsanasmile