Derdim Kardeşim...Akıl Verin Lütfen

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve dita tarafından 19 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  1. dita

    dita PeriliKöşkünPİreliKedisi Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Kızle kızkardeşimin tavırlarından bıktım....Çok üzgünüm çoook
    Sanki abla kardeş degil 2 düşman gibiyiz...
    Hatırlayanlar vardır belki geçen kış evim yanmıştı her şeyimi kaybetmiştim eşya ev. vs. sadece pijamalarımla kalmıştım o sabah orda tam 11 ay önce...
    o zamandan sonra ben evimi toparladım tamirat temizlik onarım vs. yardımcı olmadı diyemem günahını alamam...
    2 ay orda kaldık ufak tefek temizlikte yardımları oldu eşinin ve onun...
    yeni evime geçtim sonra haliyel herşeyimi kaybettim ayagımıza giymeye çorabımız bile yoktu ufak ufak bişeyler almaya başladım...
    önce perdelerimi yaptırdım burun kıvırdı ne zevksizsin diye (ki zevkliyimdir) sadeligi severim bütçem dogrultusunda yaptırdım..
    evime mobilya aldım 4 ay önce çıplak evde oturuyorum aylardır...
    yatak odası ve salon takımı...oturma odası için çekyat beyaz eşyaları vs..
    yemege çagırdım bi hafta sonu...
    erkek kardeşimle beraber geldiler..
    ve evimi eşyamı ilk kez gördüler...
    hiç bir yorum yok iyi kötü hayırlı olsun vs...
    sadece gözleriyle işaretleşerek konuştular...
    amenna dedim...
    11 ayda haliyle çok fazla maddi ve manevi zararım oldu...
    ama ne alırsam ya görmemezlige geliyor yada olumsuz bi bahane buluyor...
    aldıgım en ufak kazaga ayakkabıya bile laf ediyor...
    yok param yok diyosun adidas giyiyosun...
    yok bişeyim yok diyosun 11 ayda 10 tane kotun oldu benim bile yok..
    çanta alıyorum tarzım degil iğrenç bu kadar paramı verdin buna 10-15 ytllikler neyine yetmiyor...
    bunlarıda ben sorarsam söylüyor...begendinmi nasıl diye sorarsam..
    sormazsam ters ters bakıyo kocasıyla yada annemle erkek kardeşimle bakışlarıyla işaretleşiyor...yada laf sokuyo olur olmaz zamanlarda toplum içinde...
    suratı düşüyor ters ters sebepsiz cevaplar veriyor..
    bu gün ,iyice sabrımı taşırdı....
    yeni bi çizme yaptırmıştım bi ayakkabıcı arkadaşıma bedelinin yarı fiyatına yaptı bana...
    bu gün babaannemim 40 mevlüdü vardı oraya giderken giydim aklımada geldi gişymeyeyim şimdi bu görünce surat asar diye...
    giydim...
    bin pişman oldum resmen...
    hanımın suratı düştü yine..
    yolda gelirken çaktırmadan ayaklarıma bakıyo dudaklarını ısırmaya başladı..
    ters ters cevaplar vermeye başladı...
    sormadı bile abla yenimi nerden aldın fiyatı ne güzel çirkein hayırlı olsun..vs.
    kötü bile dese razıyım...
    sürekli içden içe kinleniyor bana fesatlanıyor farkındayım...
    ve çok zoruma gidiyor...
    önceden kendime bişey aldıgım zaman onada alırdım ama şu an kendimi toparlamakla meşgulüm kendime zor şartlarda ihtiyaçlarımı karşılamaya çalışıyorum..
    ne yapacam ben bu kızla artık sabrım taşmak üzere bi daha laf soktugunda şeytan diyorki agına geleni söyle bi daha tanıma..
    hep susmaktan bıktım..kötü bakışlarından...
    ne yapayım bi akıl verin sabrım taştı artık...
     
  2. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  3. flurya

    flurya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Büyük geçmiş olsun canım. Rabbim bir daha böyle felaketler yaşatmasın size ve hepimize.
    Çok Şükür toparlanmışsın. Yeni düzenin hayırlı olsun güle güle otur.
    Kardeşinin tavırları üzücü gerçekten. Eğer ondan veya başkalarından maddi destek beklemeden
    kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan-Bu tavırların tek bir açıklaması olabilir-Aşırı KISKANÇLIK.
    Eğer maddi destek beklentisiyle harcamalar yapıyorsan bu göze batan ve hoş karşılanmayan bir durumdur.
     
  4. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  5. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.182
    Beğenildi:
    132
    Ödül Puanları:
    153
    sürekli mi böyle davranıyorduu
    yoksa snradan mı değişti?
     
  6. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  7. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Bir insanin kardesi bunu nasil yapar:1shok:
    Evli olduguna göre kücükte degildir.
    Sende ablasin canim, baktin ki ters türs konusuyor ver cevabini ottuttur yerine, bu ne saygisizlik büyüge karsi?:mymeka:

    Aklima birde baska birsey geldi.
    Maddi durumu nasil kardesinin?
    Hani eger kötüyse, senin aldiklarini kendi alamiyor diye kiskaniyordur belki.
    Gerci yine tuhaf kaciyor.
    Kardes ne demek canim cigerim, Rabbim benden alsin kepce kepce kardesime versin.
    Tavrini koy bence, birdaha bir laf ederse ver cevabini.
     
  8. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    siz et ve tırnak gibisiniz,ya aynı kanı taşıyosunuz,okurken kanım dondu resmen...:1shok:
    kızkardeşinin seninle ne alıp veremediği var anlayamadım doğrusu..
    böyle davranmasının bi nedeni olmalı...
    onunla hiç açık açık konuşmayı denedinmi?
    seni kıskanıyormu acaba?
    onu alıp karşına konuş ne derdi varsa seninle söylesin...
    hadi gelin kaynana meselesi olsa neysede,kardeş ya,bunu nasıl yapar ...:teselli:
     
  10. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  11. dita

    dita PeriliKöşkünPİreliKedisi Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım teşekkür ederim çok şükür toparlanıyorum..
    kendi gelirim var kendime kadar..onların bu zaman zarfında hi,ç bir maddi destegi olmadı zaten kendilerini zor geçindiriyorlar...sadece olaydan sonra 2 ay evlerinde kaldım...
    onlardan maddi bi beklentim yok...
    :nazar:
     
  12. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  13. EU2

    EU2 Guest

    aaaa kardeş bu yaa aynı kandan aynı candan yaaa..benim ablam bişi alsa yeni bişi giyse ben mutlu oluyorum ya.. mesela 4 ay önce evlendiler evlerini döşediler ben gurur duydum ablamla.. geçenlerde maaşımı aldım gittim çok istediği hırka vardı siyah uzun yeni çıkan ondan aldım gittim ona giy dedim görim giydi ben gurur duydumm çokta güzel durduu(onun gülüşü bile benimi çin herşeye bedel ) insan ablasından canından bişeyini sakınırmı yaaa..aynısı ablam için geçerlii beni giydirri benim baştan aşağı makyaj malzememi alırr evlendi şuan evi ayrı ama hala birbirimizin kıyafetlerini alırızz hala beraber giyinirizz aramızda 4 yaş var ben 24 o 28 yaşında ama arkadaş gibiyizdir kise inanmaz abla kardeş olduğumuza.. inan çok şaşırdım yaa ALLAH SABIR VERSİNN SANA .. bu abla yaa et can kan yaaa
     
  14. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  15. dita

    dita PeriliKöşkünPİreliKedisi Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım genel olarak böyle davranır ama eskiden kendime ne alırsam onada alırdım kendi çocugumada ne alırsam onun çocugunada alırdım pek laf etmezdi..son 11 aydır bişey alamadım onlara...okul açılırken çocugunun çantasını alayım ben dedim benim kıza alırken kabul etmedi biz alırız seninde ihtiyacın var dedi..
    tavır koyarsam ki zor tutuyorum kendimi bi daha asla yüz yüze bakmayız...:nazar:

    açık konuşmanın imkanı yok..hemen bagırıp çagırmaya başlıyor ukalaca tavırlara bürünüyor...alttan alta hakarete varn sözler imalarda bulunuyor...:1no2:
     
  16. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  17. SENACE

    SENACE Guest

    KARDEŞ TABiiKİ BÖYLE OLMAMALI AMA, BÖYLEYSE DE DEĞİŞTİREMEZSİN.
    KONUŞSAN iNADINA ZITLAŞIR, ZATEN KENDİ DURUMU DA YOKMUŞ KOMPLEKS YAPIYOR BELLi,
    O BEĞENMEDİĞİ ÇANTANIN BİR BENZERİNİ DE ONA AL, MEMNUN OLURSA ANLAKİ ONDA OLMADIĞI iÇİN KISKANMIŞ.

    KONUŞSAN BİLE YiNEDE ÇOK FAZLA KIRICI OLMA, O SENİN ONUN ABLASI OLDUĞUNU UNUTMUŞ AMA,
    SEN ONUN KARDEŞiN OLDUĞUNU UNUTMA.

    SEVGİLER...
     
  18. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : dita
  19. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.182
    Beğenildi:
    132
    Ödül Puanları:
    153
    ayh kendi ablamı düşündümde
    olamaz böyle bişey yapmam asla
    her ne olursa olsun yapmamalı
    çok ayıpp:S
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.