Derin dondurucudaki sütler hakkında...

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve daisy83 tarafından 3 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  1. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar selam,
    Ben 2-3 aydır sütümü sağıp stokluyordum ama bugün 2 saat elektrikler kesildi. Geldiğinde dondurucunun derecesi -18 den -9 a çıkmıştı. Sütler çözünmemişti hala donuk haldeydi ama bir şey olur mu acaba? Umarım ziyan olmamışlardır.
     
  2. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  3. papatyass

    papatyass Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    yok bişeyolduğunu sanmam.2 saatte çözülmez.bende sütümü sağıp saklamıştım. 6 ay derin dondurucuda saklanabileceği söylenmişti.ama 6 ay dayanmıyo haberin olsun.6 ay sonunda çıkardığımda acılaşmıştı.bence fazla bekletmeden tüket yoksa ziyan oluyo.
     
  4. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  5. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    bozulacağnı sanmam ve arkadaşın dediğine katılıyorum,çok bekletme,ben nerdeyse 4.5 kilo sütü döktüm,tadı bir tuhaftı,hele kokusu,oğlum da hiç içmedi zaten buzluktakileri
     
  6. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  7. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Bozulmaz merak etme.
     
  8. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  9. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Nisanda çalışmaya başlayacağım için sağıyorum sütümü. Mart gibi vermeye başlayabilirim saha hiç biberon vermedim. 3 aydan eskileri vermemeyi düşünüyorum zaten. Hem sütüm azalmasın diye de sağıyorum.
     
  10. 5 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  11. missmiss

    missmiss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm yine doktoruna danış ama bnm doktorum kesinlikle biberon verdirmedi.kaşıkla besliyoruz.biberonda emmeyi reddedebilir dedi.kaşıkla da zor oluo süt soğuo falan ama yolunu bulduk.az az ısıtıp sıcak suda bekleterek veriorz.
     
  12. 5 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  13. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Sabah 7 den akşam 7 ye kadar evde olmayacağım için memeyi bırakmasını göze almak zorundayım:KK43: Bırakırsa sürekli sağıp veririm artık napim. Zaten o zamana 6 aylık olacağı için ek besinlere de başlamış olacak anne sütünü de takviye olarak verebildiğim kadar veririm.
     
  14. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  15. betulnur

    betulnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    iş yerinde sütünü sağ özel termos çantalar var bunla akşam eve getir ertesi gün bakıcı bu sütü içirsin.